Gott om pengar?

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Köpa en klocka för 130.000:- då ska man ju inte ens behöva kolla på den utan den ska säga tiden utav sig själv.
Sen ha en Rolex-klocka så tror jag att man kan räkna dagarna/månaderna innan man är rånad på stan. Får någon otrevlig typ syn på att du går runt med en sån klocka så hämtar han ju polarna sen står dem runt hörnet... och då bli rånad på en sån klocka som man lagt så mycket pengar på... ojoj! man hade hängt sig i närmaste träd ju.

Tycker som någon annan att det finns jäkligt fräscha klockor tex som kopier i thailand eller då på någon affär här i sverige.
Men visst är det coolt och ha en sån klocka det kan jag hålla med om och hade inte tackat nej till en sådan! :)

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
t-rex skrev:
När man ser att folk är beredda på att lägga 20000 på en klocka framstår problemen med försäkringspremier som totalt obegripliga...
Kan bara hålla med dig till 100% jag har inte ens en klocka (förutom den i mobilen) och skulle jag köpa så max en femhundring.

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Seiko .... tss...

en breitling går att polera upp med om den mot förmodan skulle bli repig... försök med det med en seiko eller nått... :D

Men dom kostar pengar att reparera...

//jaG

kajlyl skrev:
Zebbe: Kan bara jämnföra med min Seiko för ca 5k den var oacceptabelt repig efter ett års vanligt andvändade, medans fassans rolle har hängt med i 7-8år med meckande och allmänt skit jobb som skulle döda vilken annan klocka som hälst(du fattar va ja menar) efter några månader..
Btw, e det inte tag heuer som bara nyligen börjat tillverka åt privatpersoner (och går på uppåt miljjonen?)

Therudeboy

Guest
Quaya skrev:
Köpa en klocka för 130.000:- då ska man ju inte ens behöva kolla på den utan den ska säga tiden utav sig själv.
Sen ha en Rolex-klocka så tror jag att man kan räkna dagarna/månaderna innan man är rånad på stan. Får någon otrevlig typ syn på att du går runt med en sån klocka så hämtar han ju polarna sen står dem runt hörnet... och då bli rånad på en sån klocka som man lagt så mycket pengar på... ojoj! man hade hängt sig i närmaste träd ju.

Tycker som någon annan att det finns jäkligt fräscha klockor tex som kopier i thailand eller då på någon affär här i sverige.
Men visst är det coolt och ha en sån klocka det kan jag hålla med om och hade inte tackat nej till en sådan! :)

Bara så du vet så försäkrar man en sån klocka.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...