GP-banan i Quatar

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Japp, verkar inte dum - blir kul å se själva bansträckningen när den nu blir klar...
Många fina vita streck på start-/målrakan oxå - kan undra om den ska va till nåt mer:confused:
Å va det inte Biaggi som highsidade på storbildsskärmen man "flög förbi" :D

/F.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Foggy skrev:

/F.
Tror att det är Randy Mamola som faktiskt räddar en highsider på ett mirakulöst sätt, filmen finns lite överallt men google och jag är inte tillräckligt goda kompisar för att jag ska hitta en länk till den...

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
*såld*
Kul med lite nya banor
Måste fan snart komma iväg och se ett F1- / MotoGP-lopp live...

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Foggy skrev:
Japp, verkar inte dum - blir kul å se själva bansträckningen när den nu blir klar...
Många fina vita streck på start-/målrakan oxå - kan undra om den ska va till nåt mer:confused:

/F.

Fasen Foggy, du måste göra något åt din avatar! Med den där kvaliteten på bilden ser det ju mest ut som Ron Jeremys håriga bakdel. Ger mig rysningar. Annars var det helt rätt tänkt!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Åhåj Chiefen!!! Är du fortfarande ibland oss?? Come back 2004??

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
maskinchefen skrev:
Fasen Foggy, du måste göra något åt din avatar! Med den där kvaliteten på bilden ser det ju mest ut som Ron Jeremys håriga bakdel. Ger mig rysningar. Annars var det helt rätt tänkt!

Bättre nu :confused:
Tyvärr så verkar bildkvalitén bli något lidande iom konverteringar av bildformatet, men vill ju inte att nån ska råka ut för rysningar (och Ron Jeremy-associationer :eek: ) utan snarare tvärtom :D
/F.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Chrille skrev:
Åhåj Chiefen!!! Är du fortfarande ibland oss?? Come back 2004??

Jodå, för fasen. Jag smyger runt i kulisserna och väser ibland, preciouss. Man vill ju hålla sig ajour, men efter ett tag blir man lite less på alla "hur mycket kostar Rookie racing" frågor, så man är ju inte inne varje dag precis.

Come back? Hoppas verkligen det, men knappast 2004. Man längtar ju lite efter att sova i släpvagn och ljuga över lite bag-in-box.
Hur gick det för dig iår, med ny hoj och allt?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
maskinchefen skrev:
...

...
Hur gick det för dig iår, med ny hoj och allt?
Hojen är fantastisk, trots att toppen haverera på årets sista rejshelg och jag har lagt en del hyfsade varv unde året. Tyvärr har jag rejsat riktigt dåligt så det finns mycket att ta tag i inför nästa år...

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Chrille skrev:
Hojen är fantastisk, trots att toppen haverera på årets sista rejshelg och jag har lagt en del hyfsade varv unde året. Tyvärr har jag rejsat riktigt dåligt så det finns mycket att ta tag i inför nästa år...

Trist. Vad hände? Brända utblåsventiler pga försakat underhåll?.....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
maskinchefen skrev:
Trist. Vad hände? Brända utblåsventiler pga försakat underhåll?.....

Har inte orkat öppna än men det lutar åt det hållet. Försakat är nog inte rätt ord, bristande kompetens är nog bättre. Kollade ventilspelet tre dagar innan det small. 5 varv efter en kontroll som enligt mig gav bra värden så var det färdigkört. :gråta

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
maskinchefen skrev:
Hur lyder symptomen? Ingen kompression eller kanske en massa metallrassel?

Extremt högt tickande på gränsen till slammer som definitivt inte finns på mer än en eller kanske vå ventiler. Går inte på alla burkar .... Fått stå i garaget i en månad men nu är det snart dax för doktorna att operera.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...