Kan bli spännande...Ha, småfuktigt 15:00 ?
View attachment 497791
Ja, Marc är tillbaka.Är däcken slut?
All klotar ju
Fabio Q på P3!
Zarco femma!! Kämpa!
Marc trycker iväg Mir, som kollar bak och skrotar…
Straffet: Drop 1pos.
Eller är det lite småfuktigt ?Är däcken slut?
All klotar ju
Fabio Q på P3!
Zarco femma!! Kämpa!
Marc trycker iväg Mir, som kollar bak och skrotar…
Straffet: Drop 1pos.
Zarco skrotar i sista kurvan
Jahaja, då blev pallen i Jerez Sprint 2024 Ducati Jorge Martin, GasGas(KTM) under en Rookie, KTM under en så kallad testförare !Pedrosa flyttas upp till tredjeplats.
Den pallen skulle man satsat en slant på...
Jo såg inte snyggt ut det han gjorde med Mir. Har inte kunnat hitta repris på det men kanske var det så att Mir just saktade in? Om inte så kom MM billigt undanMM93 kör lika fult som vanligt
JM har flyt som inte kör omkull, men utan flyt är livet svårt.
Det var ett billigt straff men det är ju MM vi pratar omJo såg inte snyggt ut det han gjorde med Mir. Har inte kunnat hitta repris på det men kanske var det så att Mir just saktade in? Om inte så kom MM billigt undan
Frun sa direkt, men han ska väl släppa förbi honom han körde på? Kan man, och alla vettiga människor tycka. Sedan kan jag tycka att vederbörande inte borde ha en racing licens. En fara för alla som befinner sig på samma bana som honom.Det var ett billigt straff men det är ju MM vi pratar om
Har jag sagt ända sen han körde 125.Frun sa direkt, men han ska väl släppa förbi honom han körde på? Kan man, och alla vettiga människor tycka. Sedan kan jag tycka att vederbörande inte borde ha en racing licens. En fara för alla som befinner sig på samma bana som honom.
Men visst är det tillåtet sakta in ? Eller gäller det bara om man heter Marc Marquez ?Jo såg inte snyggt ut det han gjorde med Mir. Har inte kunnat hitta repris på det men kanske var det så att Mir just saktade in? Om inte så kom MM billigt undan
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|