Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?3121383Undrar om det låtit likadant om Rossi hade ledit tabellen med 50 poäng? Tror inte jag.
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?3121383Undrar om det låtit likadant om Rossi hade ledit tabellen med 50 poäng? Tror inte jag.
Nej precis, första gången som vi är överens (det måste vara något fel).Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?
The answer to that is Kawasaki, according to Spanish sports daily AS.com. Although the move seems risky, as despite Honda's problems with the RC212V this year, you wouldn't bet against the Japanese giant not catching up next year, but there is more to it than just bikes...."[/I]
Pedrosa har ju varit där innan i år också, och ännu närmare. Problemet var att han var snabbare på "fel" ställe och inte på allvar kunnat utmana Rossi och Stoner om placeringarna utan fått hänga med bakom. Fem ggr i år har Pedrosa varit 3:a eller bättre, fyra ggr (inkl.) Brno har han varit fyra. Ifrån hans sadel kändes nog inte Brno som att vara i stort sett ikapp.Att dömma av resultaten i Brno så verkar ju i alla fall Repsol Honda vara i stort sett ikapp.
Pedrosa har ju varit där innan i år också, och ännu närmare. Problemet var att han var snabbare på "fel" ställe och inte på allvar kunnat utmana Rossi och Stoner om placeringarna utan fått hänga med bakom. Fem ggr i år har Pedrosa varit 3:a eller bättre, fyra ggr (inkl.) Brno har han varit fyra. Ifrån hans sadel kändes nog inte Brno som att vara i stort sett ikapp.
För Hayden så gällde tangerat årsbästa.
JA! Sett till de fyra senaste tävlingarna.Har Repsol haft ett så pass jämnt och högt resultat tidigare under säsongen?
JA! Sett till de fyra senaste tävlingarna.
Pedrosa: 13-25-11-13
Hayden: 16-16-0-16
Kan inte direkt se ur de resultaten att de var mer ikapp i Brno än tidigare. Inte på banan heller. Ok, de slog Rossi men de såg inte ens ryggen på Hopper när han gick i mål som tvåa, och Stoner var redan i depån och pussade på frun
HRC är nog vana vid att kunna utmana aningen högre upp.
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?
<vilda spekulationer>
är det otänkbart att Pedrosa går ner i 250 för att vinna VM åt KTM om han får ett löfte av fabriken om en seriös satsning mot MotoGP 2009?
</vilda spekulationer>
Men ändå, tanken kittlar. Tycker det skulle var coolt/modigt att gå "ned" för att gå "upp". Se på Ducatis satsning. Den tog lite tid, men visar ändå att det går och att man bör göra en satsning med riktigt bra förare ifrån början. Ducati gjorde för övrigt lika bra resultat under sitt debut år som Pedrosa gör i år i sitt etablerade team. Så varför inte?I alla fall jag skulle bli avskräckt av deras tidigare försök i MotoGP. Även om det var en halvhjärtad satsning tror jag inte man ska underskatta hur stor skillnad det är på 125/250 och MotoGP.
Även om de satsar seriöst till 2009 tar det säkerligen ett par år innan de är riktigt konkurrenskraftiga.
Men ändå, tanken kittlar. Tycker det skulle var coolt/modigt att gå "ned" för att gå "upp". Se på Ducatis satsning. Den tog lite tid, men visar ändå att det går och att man bör göra en satsning med riktigt bra förare ifrån början. Ducati gjorde för övrigt lika bra resultat under sitt första år som Pedrosa gör i år i sitt etablerade team. Så varför inte?
Och det lär nog ta för många år för att Butter ska kunna vinna en titel i stora klassen på en KTM. Det är ju lite skillnad att köra för HRC, som en dålig säsong gör att förarna iaf kan kliva upp på pallen, mot att köra en KTM som är mer eller mindre chanslös första åren.Även om de satsar seriöst till 2009 tar det säkerligen ett par år innan de är riktigt konkurrenskraftiga.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |