GP500 Ikväll!!

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Skorpan skrev:
funkar nog inget bra med modem tyvärr :(
det är för slött

Trodde nästan det... :( Då får jag träna på time trail så länge.... (det behövs nog om jag ska slå er)

Hur gör man om man ska joina ett spel mot er?? Jag är inte så duktig på det här.....

HA DE GÔTT
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
ingen som är sugen på att hosta ett game nu?
Själv sitter jag bakom brandvägg så jag kan inte hosta.

Skulle va kul att köra några varv med er.
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
NO_FEAR skrev:
ingen som är sugen på att hosta ett game nu?
Själv sitter jag bakom brandvägg så jag kan inte hosta.

Skulle va kul att köra några varv med er.


Som jag skev tidigare, jag hostar gärna ett spel, men först måste vi ju ha ett snille som vet vad som gör att ingen kan joina mig......................... :confused: :confused: :confused:
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
KawaF3771 skrev:
Någon som vill lira NUUU? eller klockan 20?

Kan någon hosta??

:)

Jag lirar gärna, men hur gör man, vi har försökt få igpng ett Gp 500 över nätet men vi hittar inte "varann"........

Vet du hur man gör
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
CayLe skrev:
Någon som är på?!

Lite sent, om du vill kan du ju försöka planera in ett *LAN*, alltså sätta ut en tråd ett par timmar i förväg, med tid mm.

Jag kan ju oxå försöka nångång
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Jag hostar

Jag kan hosta ikväll ett GP 500 Race om nån är sugen.

Kommer att slänga upp en server mest troligt Kl 21 30.

IP nr kommer jag med senare, dom som vill vara med kan ju titta in på denna tråd strax före 21 30 så får ni IP nr av mig.

Dom som har brandvägg eller en router eller nåt sånt koppla bort dom totalt, en del har haft problem att komma in i spelet om dom har haft det inkopplat.

Vi höres
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Har ni problem eller nått sånt så är min ICQ öppen från strax före 21 30

ICQ nr. 140594442
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Är det OK att prova en gång, fast jag har modem?? Kom på att jag har spelat NFS Porsche över internet en gång och det funkade hyfsat....
Jag kanske provar sen om jag inte förstör något för er genom att komma in med ett segt modem :) ....

Vart går man in om man vill joina ett spel?? Är det TCP/IP och sen så skriver man in ditt IP nummer under??

Kan man spela mot varandra fast man har olika patchar?? Tex om jag kör men dom nya hojarna och nån annan kör med dom gamla... Blir det inte knas då eftersom jag inte har dom gamla hojarna kvar??

HA DE GÔTT
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Vad jag gar förstått så spelar inte patcharna nån roll, visst får du kör med MODEM om du vill, ingen fara.

Vi ändrar tiden till 20:00 så får vi se hur många som dyker upp, & sen kör jag 21:30 oxå, om det inte är så många som dyker upp.

Vi syns snart.

Ludde skrev:
Är det OK att prova en gång, fast jag har modem?? Kom på att jag har spelat NFS Porsche över internet en gång och det funkade hyfsat....
Jag kanske provar sen om jag inte förstör något för er genom att komma in med ett segt modem :) ....

Vart går man in om man vill joina ett spel?? Är det TCP/IP och sen så skriver man in ditt IP nummer under??

Kan man spela mot varandra fast man har olika patchar?? Tex om jag kör men dom nya hojarna och nån annan kör med dom gamla... Blir det inte knas då eftersom jag inte har dom gamla hojarna kvar??

HA DE GÔTT
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Bra!! Men gör man så som jag skrev i inlägget innan?? TCP/IP och sen ditt IP nummer under??

Jag kommer antagligen inte för än vid 21.30 för jag ska skriva 2 skivrecencioner innan, men vi får se! :tummenupp

HA DE GÔTT
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Ludde skrev:
Bra!! Men gör man så som jag skrev i inlägget innan?? TCP/IP och sen ditt IP nummer under??

Jag kommer antagligen inte för än vid 21.30 för jag ska skriva 2 skivrecencioner innan, men vi får se! :tummenupp

HA DE GÔTT

JAPP, tcp/ip & sen mitt IP nr.
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
GP 500 20:00

...är det nån som är med, annars kommer jag till (99%) att slänga igång ett spel 21:30 oxå. Jag vart bara lite sugen NU
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Jag är också sugen på att prova nu, men tyvärr så måste jag skriva ihop dom där j*vla skivrecencionerna.... men iofs så kan vi ju prova NU, och kolla om det funkar med modem.... Jag kan göra recencionerna senare....

Berättar du hur jag ska göra så är jag med en liten stund nu!!

Edit: måste nog vara nu isåfall, orkar nog inte vänta till 20.00

HA DE GÔTT
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Ludde skrev:
Jag är också sugen på att prova nu, men tyvärr så måste jag skriva ihop dom där j*vla skivrecencionerna.... men iofs så kan vi ju prova NU, och kolla om det funkar med modem.... Jag kan göra recencionerna senare....

Berättar du hur jag ska göra så är jag med en liten stund nu!!

Edit: måste nog vara nu isåfall, orkar nog inte vänta till 20.00

HA DE GÔTT

Köra nu?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top