GP500 Ikväll!!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag är med!
Gärna efter klockan 18:00, innan dess kan man ju köra motorcykel på riktigt.
 

ProSatanos

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
z1000 -09
Jaha Uffe, är det du som håller i trådarna....:) Jag kan inte på Lördag, hade tänkt ut å äta å dricka lite pilsner. Annars tidigt på Lördag....typ vid 4-5 tiden....varför inte Söndag när ingen gör något speciellt??
 

ProSatanos

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
z1000 -09
och vilka banor ska vi köra så man kan börja träna lite?? Har ju inte spelat gp på hur länge som helst.....körde förövrigt 1.16.7 på Paul....rätt bra tid tror ja....fast jag genade lite;)
 

ProSatanos

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
z1000 -09
Jaha....blir det nått race idag....?? Kan vi inte bestämma att vi kör på Söndagar kl 18.00?? Om det nu inte blir denna Söndag så tycker jag vi bestämmer oss för nästa vid den tiden....
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Ikväll Söndag 5/10 kör vi ett par race KL 20 00, ip nummer kommer strax före 20 00

Uffe
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
OK då, nu får vi se hur många som kommer, har fått lite vibbar på att det är INTE så många som dyker upp idag, men vi får se.

LÄS DETTA FÖRST INNAN NI BÖRJAR SPELA

1. Om ni kommer till SESSION LIST & det inte finns nån "server" där, så vänta ett par minuter, typ 5 min. För har vi redan satt igång ett spel så försvinner "servern" från SESSION LIST. Efter ett tag så borde det dyka upp en "server"

2.Dyker det inte upp något på session list efter ett x antal minuter, iså fall har ni en brandvägg som ni måste fixa till för att kunna spela.

3. Ni som har en hårdvarubrandvägg måste gå in i brandväggen & öppna nå som heter DMZ eller nått sånt för att släppa igen ditt IP eller nått sånt

4. Om spelet skulle dyka, då är det bara starta om spelet & skriva in samma IP nummer

IP nummer nu för idag SÖNDAG 5/10 är

213.114.113.241
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
ProSatanos skrev:
Ludde.....om du vill väntar jag på dig. IP 81.224.25.75

Sorry att jag varken kom och körde eller sa till att jag inte kunde.... :( :( När vi slutade spela så kom jag på att jag hade ett prov som jag var tvungen att plugga på.... Så... SORRY!!!

HA DE GÔTT
 

ProSatanos

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
z1000 -09
Jag tycker vi tar ett seriöst race nu på Söndag.....vi väljer ut 3 banor och kör minst 6 varv per bana, och att vi kör med poäng så det blir någon tävling. Poängen har man kvar till nästa Söndag då vi kör 3 andra banor. Vad tror ni....är detta för seriöst??
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
ProSatanos skrev:
Jag tycker vi tar ett seriöst race nu på Söndag.....vi väljer ut 3 banor och kör minst 6 varv per bana, och att vi kör med poäng så det blir någon tävling. Poängen har man kvar till nästa Söndag då vi kör 3 andra banor. Vad tror ni....är detta för seriöst??

Låter seriöst, men det är nog inte fel att det är lite seriöst... Blir mer tävling då... :bow Låter bra det där!! :tummenupp

HA DE GÔTT
 

Senetrec

Multiskilled !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
******
Jag tycker det låter bra med tre race. Vilken tid på söndag ?
Skall meddela polaren, han är nog oxå på !
 

ProSatanos

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
z1000 -09
Vid 6 tiden?? Och då menar jag inte på morgonen....:) Jag är öppen för förslag, men vad vill ni köra för banor?? Så man hinner finslipa lite....har suttit och tränat lite idag men det är fortfarande långt kvar till toppformen:) P.S Jerez är ju en höjdare.....
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
ProSatanos skrev:
Vid 6 tiden?? Och då menar jag inte på morgonen....:) Jag är öppen för förslag, men vad vill ni köra för banor?? Så man hinner finslipa lite....har suttit och tränat lite idag men det är fortfarande långt kvar till toppformen:) P.S Jerez är ju en höjdare.....

Vid 6 låter bra... 6 på morgonen är det ju riktigt race... Iallafall kvart över... :rolleyes: Hostar du då?? Låter fint isf... :tummenupp
Jag strunar i vilka banor vi kör, men man kan ju alltid börja med Suzuka och sen köra dom som kommer efter... Som en riktig sesong... Kanske blir lättast att hålla reda på vilka vi har kört då... Bara ett tips... Skit samma för mig! :hej
Men kör vi uppvärmning till runt 18.10 eller nåt isf... Ifall folk kommer lite sent och ändå vill vara med på tävlingen... :notme

HA DE GÔTT
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top