Faaast, har han oljetryck sitter det ett filter på motorn och då är det en promaskin. Klippo har nog kawa på sina promaskiner, har jag för mig iaf.
Utan att veta ett skit undrar jag om det inte är Honda dom har som dyr öres? Har fått för mig det?
Faaast, har han oljetryck sitter det ett filter på motorn och då är det en promaskin. Klippo har nog kawa på sina promaskiner, har jag för mig iaf.
Pinnen som styr varvtalsregleringen löper lätt och går ned i blocket via en axel. Mao säkert styrt av oljetryck el dyl.
Den känns bara för labil helt enkelt. Nästan som att alla spjäll borde gå trögare... Den går ju bra så länge man själv lugnar ned autoregleringen.
Pinnen som styr varvtalsregleringen löper lätt och går ned i blocket via en axel. Mao säkert styrt av oljetryck el dyl.
Den känns bara för labil helt enkelt. Nästan som att alla spjäll borde gå trögare... Den går ju bra så länge man själv lugnar ned autoregleringen.
Utan att veta ett skit undrar jag om det inte är Honda dom har som dyr öres? Har fått för mig det?
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |