Stargazeer
Ny medlem
Är ju glad att dom är så pass snabba som de är, annars kunde dte gått illa igår kväll.
mange86 skrev:Är ju glad att dom är så pass snabba som de är, annars kunde dte gått illa igår kväll.
SM 570 RR skrev:Muckade den fan o stack?
Aspackad förståss.
Dom brukar vara det...
Plåtniklas skrev:Borde zpöat ren! Direkct!
vilket är BS har klipt två, med 740, utan problem, stendöda direkt. rådjur i grillen deremot genererade lite utgifter.madmagnus skrev:kör för fan inte på en grävling! dom är hårda som sten!!!!!!!! tillockmed lastbilschaffisar väjer för kräken! på en personbil så slår dom loss framvagnen om du kör över skiten
Aladåb!Lasson skrev:Skickar med en fin stycklista jag gjort. Glöm inte att nacksckåt är det bästa!
Lasson skrev:Skickar med en fin stycklista jag gjort. Glöm inte att nacksckåt är det bästa!
Mahti skrev:2282477Första dagen på veckor jag tar bilen till jobbet (inga däck på hojen pga byte).
Körde på en/två grävling/grävlingar i rätt så hög fart, lossnade lite plastgrill i mitten och vänster som inte pajjade utan dom tog jag med mig.
Men dom kändes rätt så hårda faktist
Vad händer oftast om man kör på en grävling med hoj i ca 140km/h?
blir det att framgaffeln pajjar direkt och man har ingen chans, eller kan man lyckas komma över "stenen" på något sätt?
Kristijan skrev:2282495Kör du nåt med krut i så är det bara att ta upp den på bakhjulet hihi innan man träffar skitet.....
Kristijan skrev:2282495Kör du nåt med krut i så är det bara att ta upp den på bakhjulet hihi innan man träffar skitet.....
frankof skrev:837223vilket är BS har klipt två, med 740, utan problem, stendöda direkt. rådjur i grillen deremot genererade lite utgifter.
sEiKo skrev:2282956Jag undrar varifrån ryktet att just grävlingar är extra illa att köra på?
Vad väger en fullvuxen grävling? 30-40kg? Vad väger ett fullvuxet rådjur? 100-150kg?
Jag vet vad jag helst skulle köra på om jag var tvungen att välja.
Grävlingslik är iallafall tillräckligt platta för att dom ska kunna passera obemärkt under bilen En mörk kväll efter ett backkrön låg en wasted grävling, det enda jag hann med var att korrigera bilen så att den passerade under mig.
sEiKo skrev:2282956Jag undrar varifrån ryktet att just grävlingar är extra illa att köra på?
Vad väger en fullvuxen grävling? 30-40kg? Vad väger ett fullvuxet rådjur? 100-150kg?
Jag vet vad jag helst skulle köra på om jag var tvungen att välja.
Grävlingslik är iallafall tillräckligt platta för att dom ska kunna passera obemärkt under bilen En mörk kväll efter ett backkrön låg en wasted grävling, det enda jag hann med var att korrigera bilen så att den passerade under mig.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|