Grön grupp på SRW?

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Ja det jag undrar är ju helt enkelt om det kommer vara nån grön grupp på sturup i år???

Eftersom denne är helt grön på bana ja även på hojen så skulle det uppskattas så in i bomben.

Känns som att hoppa rätt in i gul grupp inte funkar för mej.

Tacksam för svar och hoppas det inte gjör något att jag lånar denna del av forumet liittaa.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PIX skrev:
Ja det jag undrar är ju helt enkelt om det kommer vara nån grön grupp på sturup i år???

Eftersom denne är helt grön på bana ja även på hojen så skulle det uppskattas så in i bomben.

Känns som att hoppa rätt in i gul grupp inte funkar för mej.

Tacksam för svar och hoppas det inte gjör något att jag lånar denna del av forumet liittaa.
Fuck IF dådå?

Ingen grön grupp, ingen introduktion så vitt jag vet men du kan få kasa runt i mitt spår. Då vet du att det är safe, jag kör ju touringmoppen!
Snacka med Kurvis o Jan E så löser det sig säkert.

Ses vi på Sontag?

LC4ever

Biig Badabom
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Adventure -09
PIX skrev:
Kommer ut på söndag o fösöker få plats i nån grupp sen den 14 har jag i vit. :tummenupp

Du tycker att tempot i gul grupp är för högt och vill ha en grön. Sedan den 14:e skall du köra i vit grupp, är du helt från vettet :kocko eller vet du inte gruppindelningen? :fakta

Får man inte plats i SIN grupp skall man inte boka upp sig i en annan.
Vit grupp är för licensåkare....

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
LC4ever skrev:
Du tycker att tempot i gul grupp är för högt och vill ha en grön. Sedan den 14:e skall du köra i vit grupp, är du helt från vettet :kocko eller vet du inte gruppindelningen? :fakta

Får man inte plats i SIN grupp skall man inte boka upp sig i en annan.
Vit grupp är för licensåkare....

De e så enkelt att jag har en lärare i vit grupp som ska hjälpa mej med spår o sånt!!

Sen så kanske jag kan byta på plats i värsta fall, men jag hade en polare som körde i vit utan licens så jag tog det för givet att det var ok o göra så. Vad jag har förstått är vit oreggat och/eller licens.

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
YZF R6 -00
PIX skrev:
De e så enkelt att jag har en lärare i vit grupp som ska hjälpa mej med spår o sånt!!

Sen så kanske jag kan byta på plats i värsta fall, men jag hade en polare som körde i vit utan licens så jag tog det för givet att det var ok o göra så. Vad jag har förstått är vit oreggat och/eller licens.

Har du ingen banerfarenhet så blir du nödgad att gå en introduktion. Annars är det direkt olämpligt att släppa ut dig på banan då du inte vet hur du skall bete dig samt inte vet vad de olika flaggorna betyder.

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Ja en update.

Efter moget? övervägande idag på sturup tog jag beslutet att inte köra i vit grupp, detta för att jag helt enkelt tyckte att jag bör nog köra lite mer först på bana. Vill faktiskt tacka er som tyckte att jag var :kocko när jag helt plötsligt skulle köra i vit, ni fick mej att tänka en gång till!!!! TACK TACK

Sen förövrigt kommer jag att köra gul grupp den 28:e!!! Hör nog hemma där!!! :)

Vettet ska köra i röd denna dag annars får han smisk!!! :tungan :pannkyss

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PIX skrev:
Ja en update.

Efter moget? övervägande idag på sturup tog jag beslutet att inte köra i vit grupp, detta för att jag helt enkelt tyckte att jag bör nog köra lite mer först på bana. Vill faktiskt tacka er som tyckte att jag var :kocko när jag helt plötsligt skulle köra i vit, ni fick mej att tänka en gång till!!!! TACK TACK

Sen förövrigt kommer jag att köra gul grupp den 28:e!!! Hör nog hemma där!!! :)

Vettet ska köra i röd denna dag annars får han smisk!!! :tungan :pannkyss
Har du anmält dig än då?
Platserna går som smör i solsken just nu... 00:04 söndag natt.

Edit: Det hade du visst! Ses!

Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
*

Maverick_ou812 skrev:
Har du anmält dig än då?
Platserna går som smör i solsken just nu... 00:04 söndag natt.

Edit: Det hade du visst! Ses!

Det sista gula smöret bredde jag precis med litta tur :)
Håller med dig,går som smör i solsken.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...