;5548217 skrev:Träning Söndag som vanligt 9-13?
VI Från Örebro Kommer Men LillHusa Kör Bara... För Min Är Under Operation ....HARRY / NICKEJajamensan!
Hej!
Är det träning på onsdag?
Var & körde på Gröndal banan i helgen dock icke grusdelen men jäklar vad roligt. Är bra sugen på att prova köra på Sala nu i helgen under Open men tycker det är lite knäppt att behöva vara med en klubb för att lösa tillfällig licens, hur är det tänkt att man ska locka dem som har lite gatanpassad ´motard att prova på?
Var & körde på Gröndal banan i helgen dock icke grusdelen men jäklar vad roligt. Är bra sugen på att prova köra på Sala nu i helgen under Open men tycker det är lite knäppt att behöva vara med en klubb för att lösa tillfällig licens, hur är det tänkt att man ska locka dem som har lite gatanpassad ´motard att prova på?
Klart du ska prova!
Men mftersom du ej gått licenskurs (än) så är det tyvärr försent för att anmäla sig till Sala då det ej kommer hållas fler kurser innan. Men det lär hållas en kurs innan nästa tävling bara behovet finns.
Att du inte kan lösa en licens om du inte är medlem är väl helt i sin ordning? Inte kan man väl vara licensierad fotbollsspelare utan att vara med i en fotbollsklubb?
Vad kravet på medlemskap för träning kommer ifrån vet jag inte dock, men det kan säkert någon annan svara på.
Dock tycker jag inte det är något orimligt krav, det ligger en massa jobb bakom alla klubbar och utan deras medlemar skulle det inte finnas några banor alls att åka på.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|