Gröndal 25sept SMC Knix

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
:tummenupp Haru inga dubbdäck?:va

Jag har åkt hoj till Jobbet i Januari månad i 8 minusgrader(145 hk fzr 1000) på mitt em-skift och åkt hem 23:00..check, jag är ialla fall given och kommer:tummenupp

På sin höjd regnar det, och då är det kalas och köra med mjuk gaskontrollsövningar som huvudsyfte hoppas jag:tummenupp

Även om jag ALLTID kör med mjuk gaskontroll:)

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Kanske man tom fått ihop surgixxern då och får slita bort det sista på årets andra paret knäpuckar :D

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Gött gry!

såhär efter årets andra storbankörning känner man att man borde ha hunnit kört minst 3ggr så mycket på bana,
men gokartbana e ju kul det oxå! :tummenupp

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
690 Enduro R -12
Fan va grymmt!
Kommer vara där o ska försöka dra med mig lite folk även morsans gubbe för det kan han behöva...

slusken

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2009
Hoj
Honda CB1000RA
Sweet bara hoppas att Honda har lyckats fått tag på ett gaffelben tills dess iaf. Hojen har ju stått stilla i snart 1 månad nu pga läckande packboxar :(

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Yep, fast premiären kan komma på "2010-09-13 AK BKK Gelleråsen". Anmält oss till steg3 medelgruppen, blir åka av med passagerare förhoppningsvis alla passen. :tummenupp

Nu har man ju däckvärmare också vore väl fett me busa + slicks o värmare på åsen. ;)

Satsar ni på dubbelknäskrap då? :näsblod

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Yep, fast premiären kan komma på "2010-09-13 AK BKK Gelleråsen". Anmält oss till steg3 medelgruppen, blir åka av med passagerare förhoppningsvis alla passen. :tummenupp

Nu har man ju däckvärmare också vore väl fett me busa + slicks o värmare på åsen. ;)

Men för tusan Jonas, sluta släpa runt på dököttet, skaffa na en redig egen maskin, hon har ju för övrigt "no fear" hon åker ju med dig:fakta:D

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Har lärt upp henne, allt under 1000 går fet bort. Efter åsen kanske hon har "no fear" nu är hon rädd över att vi ska passera 200 på rakan. O det kommer ju inte hända. ;)

Men för tusan Jonas, sluta släpa runt på dököttet, skaffa na en redig egen maskin, hon har ju för övrigt "no fear" hon åker ju med dig:fakta:D

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Har lärt upp henne, allt under 1000 går fet bort. Efter åsen kanske hon har "no fear" nu är hon rädd över att vi ska passera 200 på rakan. O det kommer ju inte hända. ;)

ASG, nä, 200 lär ju inte passeras på åsens raka med dig bakom spakarna. :rofl Hon har stake iaf bruttan...

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
ASG, nä, 200 lär ju inte passeras på åsens raka med dig bakom spakarna. :rofl Hon har stake iaf bruttan...

Det är bara tejpa mätaren, "men gumman jag har ingen aaanniing hur fort det gick på rakan:tummenupp, jag har annat att koncentrera mig på som att gasa och bromsa..":)

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Den här gången ska fan jag med köra, skulle man lägga ner den så har man hela vintern på sig att fixa till den igen.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln