Gröndal SuperMoto Park

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Det var det de körde, och igår verkade bästa däckvalet vara trialdäck men det var jäävligt blött, riktigt kul att kolla på iaf, hoppas det kan bli nåt av det här. :)

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Snart är det VÅR !!!!!!:banana:banana
Hälsningar från E-TUNA Grabbarna :)

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Underbart:tummenupp Jag ser fram mot att prova er nya bana!!! Idag var det verkligen vårkänslor i kroppen!

Rancid-Racing

#147 Gillisson
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Ducati 959 Corse, TM450 smx, TM300 en

SpinX91

sheriffen
Gick med
5 Oct 2009
Hoj
Kawasaki Ninja 250R -09
har läst tråden men är lite splittrad. är banan endast för supermotard eller är den ämnad för roadracing också :p . är inte så kunnig när det gäller banor men vore bra sugen på att börja träna/tävla RR. bor i etuna så vore nice om man kunde piska banan med sporthoj :D , så man slipper åka långt som fan för att träna. någon som har bra koll annars på vart de närmaste rr banorna runt eskilstuna ligger?

Rancid-Racing

#147 Gillisson
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Ducati 959 Corse, TM450 smx, TM300 en
har läst tråden men är lite splittrad. är banan endast för supermotard eller är den ämnad för roadracing också :p . är inte så kunnig när det gäller banor men vore bra sugen på att börja träna/tävla RR. bor i etuna så vore nice om man kunde piska banan med sporthoj :D , så man slipper åka långt som fan för att träna. någon som har bra koll annars på vart de närmaste rr banorna runt eskilstuna ligger?

Nja , den e nog lite liten att köra rr på, men allt går ju! Coolt att ta 25m platåhopp med en rr hoj. Säg till när så kommer jag iaf. å kollar;). Du har ju Linköping, bara 15 mil, eller Karlskoga e ju inte heller så långt.

SpinX91

sheriffen
Gick med
5 Oct 2009
Hoj
Kawasaki Ninja 250R -09
Nja , den e nog lite liten att köra rr på, men allt går ju! Coolt att ta 25m platåhopp med en rr hoj. Säg till när så kommer jag iaf. å kollar;). Du har ju Linköping, bara 15 mil, eller Karlskoga e ju inte heller så långt.

haha nee då gåre nog inte så bra kanske :p. aja blir väl till att köra motard då eventuellt:p verkar rätt skoj de me^^

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
I morgon Söndag ska vi ha en liten arbetshelg i Gröndal kom gärna ut och titta,fråga :confused:, eller hjälp till :Bugar
Välkommna Johan, Patrik, Peter

trädgårdsola

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Honda 450
I morgon Söndag ska vi ha en liten arbetshelg i Gröndal kom gärna ut och titta,fråga :confused:, eller hjälp till :Bugar
Välkommna Johan, Patrik, Peter

Jag skall inte komma och arbeta , vi har en hel del arbete själva som måste göras på vår bana i Örebro innan lägret i Valborg. Men jag har ett annat önskemål .

Kan du inte starta en tråd här där ni skriver vilka som är anmälda till erat läger 17-18/4 ???

Tack på förhand .

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Jag skall inte komma och arbeta , vi har en hel del arbete själva som måste göras på vår bana i Örebro innan lägret i Valborg. Men jag har ett annat önskemål .

Kan du inte starta en tråd här där ni skriver vilka som är anmälda till erat läger 17-18/4 ???

Tack på förhand .

Okay jag ska kolla med Johan imorgon, jag har inget med själva kursen att göra så jag har ingen info alls just nu.
Jag är lite nyfiken själv.

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Det var en bra dag igår sol o 10grader :),vi tackar Barrett som kom och hjälpte o tyckte till :tummenupp! Vi lyckades snygga till lite mer runt banan, sågade ner lite träd o buskar för en bättre sikt över hela banan.
Plus att vi börjat fixa tillträdes vägen till Cross och Enduro depån.

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Johan o jag var och fixade lite till ute på Gröndal, nu ska gruspartiet vara okay ? plus att vi håller på och fixa en asfalterad velodrom :D
Vattnet ska vi fixa bort :D:D innan helgen

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Tränings tider

Nu äntligen dra vi igång med träning på våran nya fina bana i Gröndal Eskilstuna :banana
redan nu på Söndag 2/5 :yoparty :D

Avfart 129 på E20, mot Västerås väg 56 skyltat Motorbana.

Tiderna blir
Tisdagar 17.00-20.00
Söndagar 10.00-14.00
Priset är 200:-
V Ä L K O M N A !!!!!! :tummenupp

robba_86

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2009
Hoj
Ktm 525 Exc
Skulle vara kul att börja åka motard men 200kr känns mycket, 800kr i månaden om man kör 1gång per vecka, och lägg där till alla kostnader runt omkring... hmmm

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy