Pettersson
Ny medlem
Krille-666 skrev:Om vi byter hoj så har du mitt godkänande
Bytlåning finns det ju alltid tid för!!
Krille-666 skrev:Om vi byter hoj så har du mitt godkänande
Det är klart att du får åka med oss . tycker jag i allafal. jag kan holla 120 på motorvägen.Pettersson skrev:Är det coolt om man hakar fast man inte har 125(har en XR400) men jag känner för att åka med några upp då mina polare bangat och att hänga med stora sporthojar känns lite smått svårt.
Min 125:a e paj så jag kör XT600 HÄNG ME DU!Pettersson skrev:Är det coolt om man hakar fast man inte har 125(har en XR400) men jag känner för att åka med några upp då mina polare bangat och att hänga med stora sporthojar känns lite smått svårt.
Vilket nummer har det som saknas?Spiken skrev:Ser inte nå vidare ut för min del... ett lager saknas ftf då det jag fick var för litet....
83A915 KOYO, har etsat sig fast i hjärnan nu efter alla lagerhandlare jag ringt och vart hos idag...Nisse Järnet skrev:Vilket nummer har det som saknas?
Ok, inget jag hade hemma hellerSpiken skrev:83A915 KOYO, har etsat sig fast i hjärnan nu efter alla lagerhandlare jag ringt och vart hos idag...
Hehe jag me Får ta en tupplur på gräset där borta senFolkE <TM> skrev:Vi ses om några timmar grabbar, nu ska jag nog gå o lägga mig så jag orkar komma i tid om några timmar=)
Ifall ni undrar vem den otroligt berömda FolkE är så åker han aprilia rs 125 färgglad med passagerar och har en otroligt ful och hemmgjord keps på flintet!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|