Firefly
Sporthojsnörd
Jag har hört att Ghostrider kan åka på framhjulet i 300 samtidigt som han äter en risifrutti för att sen hinna citera hitsingeln "Hello Africa" av Dr. Alban innan han sätter ner bakhjulet...
Firefly skrev:Jag har hört att Ghostrider kan åka på framhjulet i 300 samtidigt som han äter en risifrutti för att sen hinna citera hitsingeln "Hello Africa" av Dr. Alban innan han sätter ner bakhjulet...
OlleR skrev:Det kan ju ge en liten hint också, 1 ägare osv ;> men det räcker väl inte som bevismaterial
För att gå offtopic, sökte på mitt eget fordon, nån som förstår vad RJ03 står för?
Fabrikat: YAMAHA YZF-R6 RJ03
supernaut skrev:...men serien har inte visat sig vara överrepresenterade på verkststadsgolvet ännu.
t-rex skrev:Det är möjligt. Jag talade dock med en representant från IF i veckan, och de har börjat titta på de här hojjarna. De skall ha ett branchmöte nästa vecka, och resultatet kommer antagligen bli en generell höjning på premierna med uppemot 60% på den serien.
Så hade jag haft en yamaha hade jag gått och kollat det där direkt, det kommer att bli dyrt till våren.
ps - kollade min, jag klarar mig!
Suomalainen skrev:...
näää...ni måste vara ironiska på nåt konstigt tråkigt sätt.
t-rex skrev:Tyvärr inte. Tvärtom verkar detta vara något de kommer att använda för alla utomjapanska motorcyklar. Kan bli dyrt att köra husa tex.
nAkcskåt!! på försäkringsbolagen IMHO!
Ja det bor väl i alla fall en liten polis i honom.twinner skrev:Jag har hört att GR är polis.
Suomalainen skrev:Men vad har de för argument!?? Den enda som lider av dålig kvalité är konsumenterna, man får ju liksom inte en ny motor av nåt sketet f-bolag ifall det rasar...
Och att bara jappsar kan bygga är tamefan befängt...
Sluta driv med mig nu, innan jag börjar tro de finns sanning i det.
xanlar skrev:Ja det bor väl i alla fall en liten polis i honom.
Vem har sagt att GR är en han?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |