bullysmile
Killing time? time kills you!
Lindquist en brutta har redan haffat mig, men hon börjar bli med åren men kanske dags att byta
Fin tjej. Hänger hon här?
Nu vart du till dig i trasorna inget jag skulle hänga i granen iallafall.
Den långa vintern är här, Sporthoj.com är utbytt mot porrhoj.com
Blev helt nervös bara av att titta på klippet med den där Katja.... en aning jobbig typ.
Hört talas om något som heter Facebook? Det är ju en enda stor tävling i att "Gilla" och ha många ytliga bekantskaper som skriver på ens vägg hur bra man är. Likadant med bloggar.Men jag förstår lixom inte vitsen i att tävla i "Tycka om" å det är så förbannat pinsamt att ju fortare man knäpper om desto bättre.
Hört talas om något som heter Facebook? Det är ju en enda stor tävling i att "Gilla" och ha många ytliga bekantskaper som skriver på ens vägg hur bra man är. Likadant med bloggar.
Jag tycker det är roligare att vara dryg där.
Hört talas om något som heter Facebook? Det är ju en enda stor tävling i att "Gilla" och ha många ytliga bekantskaper som skriver på ens vägg hur bra man är. Likadant med bloggar.
Vad körde du för öppningsfras? Var det "Tjena bruden, sjyssta pistoler!" ?Jag var på Target och skjöt pistol när det där TV-programmet var där och spelade in en tjej. Kan ha varit hon, men verkar i så fall som de inte tagit med det. Hon såg rätt ok ut, men var lite nervös och paff när jag babbla med henne
Du hänger hellre busan i grannen förstår jag
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |