Grabbar haffa!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Lindquist en brutta har redan haffat mig, men hon börjar bli med åren men kanske dags att byta :glömdet

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag var på Target och skjöt pistol när det där TV-programmet var där och spelade in en tjej. Kan ha varit hon, men verkar i så fall som de inte tagit med det. Hon såg rätt ok ut, men var lite nervös och paff när jag babbla med henne :)

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Var tvungen att kolla på tv3 play och jag tror nog jag behåller min babe!

Tänkte på en sak, hon körde jävligt konstigt, svängde höger vänster på ett orutinerat sätt på en vanlig gata. Inte som man gör när man försöker få lite "värme" och känna greppet lite utan mer som en nybörjare.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Blev helt nervös bara av att titta på klippet med den där Katja....:näsblod en aning jobbig typ.

Men har ni inte fattat än.!? :rolleyes:

Det är dom jobbiga brudarna som hamnar på TV. Är det inte ensamma morsor är det andra trashbrudar. Eller för all del bondgårdskvinnor. Behöver inte vara nåt fel på dom förvisso.

Men dom "vanliga" får ni nog hitta någon annanstans.

En fråga jag ställer mig. Tittar folk på dom här programmen?? Jag har bläddrat förbi ett par ggr. Men jag förstår lixom inte vitsen i att tävla i "Tycka om" å det är så förbannat pinsamt att ju fortare man knäpper om desto bättre.

Är det inte mer intressant att titta på Vetenskapens värld. Eller Kunskapskanalen kan man alltid förkorvra sig i. Då blir man i alla fall lite klokare.

Men att se ensamma mamman agda 23 år med en dotter på 5 söka kärleken i TV. Är ju fan så pino. Nåja.

//M

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Men jag förstår lixom inte vitsen i att tävla i "Tycka om" å det är så förbannat pinsamt att ju fortare man knäpper om desto bättre.
Hört talas om något som heter Facebook? Det är ju en enda stor tävling i att "Gilla" och ha många ytliga bekantskaper som skriver på ens vägg hur bra man är. Likadant med bloggar.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hört talas om något som heter Facebook? Det är ju en enda stor tävling i att "Gilla" och ha många ytliga bekantskaper som skriver på ens vägg hur bra man är. Likadant med bloggar.

Jag tycker det är roligare att vara dryg där. :D

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Jojo...jag har hört talas om FB. Men är själv en v v F:are. Lägger hellre min tid på annat. Vet ju folk som sitter med sina Iphones och fejjan klistrade i sin egen fejja så gott som dygnet runt. :3freak

Man måste tydligen ha koll på:

Vem som har uppdaterat sin status?? Vem som har varit på skithuset?? Vem som umgåtts med vem och druckit mest champange?? Oj...ny bild på ett tvättmedelspaket för nu var det visst någon som meddelade att den lagt i en laddning tvätt. :dummer

Sådär verkar det vara. Nä. Tack!!

//M

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag var på Target och skjöt pistol när det där TV-programmet var där och spelade in en tjej. Kan ha varit hon, men verkar i så fall som de inte tagit med det. Hon såg rätt ok ut, men var lite nervös och paff när jag babbla med henne :)
Vad körde du för öppningsfras? Var det "Tjena bruden, sjyssta pistoler!" ?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO