anders kommer niåka till horice nästa år??
kan bara säga det att ni som inte varit å kollat något sådant race åk till horice grymma race å bra drag hela tiden
Tuukka och jag bestämde oss för en månad sen att vi ska köra 300ZGH nästa år med. Dom har 50-års jubileum 2012. Även Frohburg kommer ha 50-årsjubileum och vi är såklart där med. Blir 6:e året i rad vi kör det landsvägsracet. Kommer bli bra fest på båda ställena skulle jag tro!
Horice är grymt!! Har allting utom något hopp. Men allt annat har den överflöd av. Grymt för förare och publik det arrangemanget. Slår allt annat jag varit på. Tom Irländarna är förstummade!
En liten film från årets 300ZGH. Publiken stormar in på banan efter racen och vill man ska burna och dricka öl med dom.
Jag tackar iaf för min öl men han som kommer efter mig hinner ta sin öl innan han stannat sin hoj!!
Om någon är sugen på att åka och kolla på något race så kan jag nog hjälpa till om jag kan!
Förutom 300ZGH och Frohburg ser det ut som vi ska köra Bremerhaven veckan efter 300ZGH och sen blir det ett gäng race på Irland med. Inte spikat än men Armoy, Mid Antrim, Ulster GP och Manx GP är nog dom som är på tal. Kanske något mer race på Kontinenten som Chimay kanske..