Grabben på ATV

Hehe, hur gammal är han?
Funderar själv på att köpa en sån där liten quadard blata atv med fjädring till grabben och mig, han är snart 3 år.

STENHÅRD grapp!! Min 4 åriga broder e hel frälst i min Midi Quadard får ej ha den själv längre, samma sak med min fiddy fast den kör han inte HELT själv än...

He he... Vad ska man säga ??...Förut hette det ju att det enda som skiljer pojkar ifrån män är deras leksaker ! Ännu en myt i graven !... :tummenupp

Man får väl vara glad så länge ungarna håller sig Fiddyn... Tur det inte finns elstart på 660:n , för då hade väl den varit i farozonen... :D

Folkezx9r skrev:
He he... Vad ska man säga ??...Förut hette det ju att det enda som skiljer pojkar ifrån män är deras leksaker ! Ännu en myt i graven !... :tummenupp

Man får väl vara glad så länge ungarna håller sig Fiddyn... Tur det inte finns elstart på 660:n , för då hade väl den varit i farozonen... :D

haha stackars han på pulkan bakom :tummenupp

:tummenupp
Hade tänkt köpa min grabb en quad i somras men han var bara då 1,5 år så vi får vänta till nu i sommar.

Trodde jag skulle se en 4åring köra rakt fram, svänga och le mot pappa, MEN HAN KÖRDE JU SKITEN UR DEN DÄR LILLA SAKEN! :banana :tummenupp

*skratt* grymt!
Min son fick en minimoto på sin 4 årsdag förra sommaren.
Vad ska man säga, dom ska läras i tid :D :yoparty

Ser bra ut!

Ta med lillen ut på lite tävlingar, får pappa en ursäkt att köpa sig en Quad också! Upp till 7år är det endast uppvisning, men det är bra övning att få köra med flera quads. Se till att han har riktiga skydd på sig bara...

Hur gammal är han?

Här är en film på min femåring som kör is för första gången! Lillen kryper ihop på rakorna och kör på ställ i kurvorna, så fett! :rock
http://www.potatoesmc.com/media/Linked/iceicebaby.wmv 36Mb

Det är en Eton Viper 50. Den är helt ostrypt och gör nog närmare 50 blås, men han vill redan ha mer effekt. Blir nog en 90cc nästa år, 7-12 åringarna tävlar i upp till 100cc...

Kör hårt! :banana

/R

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S