Grabbtråden

Har du skägg?

• Antal röstningar
    0

Dennis75

Evil666
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Honda nx 650
tobbeviking skrev:
Ame´ vaf.. jag kan ju inte lasta på 2snorungar och sambo på en hoj!
Är det ngt som är Gay så är det sidovagnsutrustad goldwing med släp?! :D
Men bilar är ju som bekant ett nödvändigt ont....manligt eller ej. :va
//Tobbe

Käringen kan väl ta bussen med barnen. :hihi

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Om Wife 1.0

(ok, lite datanördvarnig)

Förra året uppgraderade en god vän till migGirlfriend 1.0 till Wife 1.0 och upptäckte då att programmet krävde så mycket prestanda att det nästan är omöjligt att köra andra program.

Han märkte även att Wife 1.0 genererar så kallad Child-process som kommer att kräva ännu mer prestanda av systemet i framtiden. Inget av dessa faktorer var nämnda i manualen eller produktinformationen, men andra användare av Wife 1.0 har visserligen varnat för dessa fenomen hos applikationen.

Men inte bara det, Wife 1.0 installerar sig självt på ett sådant sätt att det alltid är aktivt ock kan övervaka alla andra systemaktiviteter.

Han har upptäckt att vissa andra program så som Pokernight 10.3, Beerbash 2.5 och Pubnight 7.0 inte alls kan köras utan att hela systemet kraschar och felmeddelandet "DU HAR PRECIS UTFÖRT EN FÖRBJUDEN ÅTGÄRD" uppstår, fast det gick att köra dessa program tidigare.

Vd installationen har man dessutom inget val att välja bort vissa oönskade plug-ins som t.ex. Mother InLaw 55.8 och BrotherInLaw betaversionen.

Dessutom är programmet väldigt fattigt på funktioner. Några förbättringar man skulle vilja se i Wife 2.0 är:

1) En "påminn mig inte igen" knapp
2) Minimerinsknapp
3) en installationsguide som kan avinstallera Wife utan att ta bort vissa resurser från systemet.

Jag har själv beslutat att undvika dessa problem i Wife 1.0 genom att hålla mig till Girlfriend 2.0. Men det finns problem även här. Helt uppenbart är att man inte kan installera Girlfriend 20.0 över Girlfriend 1.0. Du måste avinstallera Girlfriend 1.0 först.

Andra säger att detta är en känd bugg som jag borde känna till. Tydligen uppdtår en konflikt när båda versionerna ska dela på komponenterna.

Man tror ju att de ska ha fixat en sådan dum bugg nu. För att göra det hela ännu värre så funkar inte avinstallationen av Girlfriend 1.0 något vidare, den lämnar små men märkbara spår efter sig i hela systemet.

En annan mycket irriterande sak att tänka på: Alla versioner av Girlfriendskickar hela tiden popup-meddelanden om fördelarna att uppgradera till Wife 1.0. Wife 1.0 har också en helt odokumenterad bugg.

Om du försöker att installera Vprassel 1.1 innan du avinstallerar Wife 1.0 kommer Wife 1.0 att raddera alla MsMoney filer och sedan avinstallera sig själv. Efter det kommer det att vara omöjligt att installeraVprassel 1.1 igen p.g.a. för lite tillgångar i ststemet.

För att undvika ovan nämnda bugg, försök att att installera Vprassel 1.1 på ett helt annat system och kör aldrig några som helst filöverföringar eller nätverksförbindelser. Undvik också liknande Shareware-program som t.ex. OneNight Stand 2.1 som kan innehålla virus som påverkar Wife 1.0. En annan lösning är att köra Vprassel via en Internetprovider under falskt namn. Men även här bör du se upp för virus som omedvetet laddas ner.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Ok, kan inte så många bra historier men här är ett par kommentarer som går hem i sängen:

-Ta av dig trosorna annars får du tyg i fittan.

eller

- Aj det gör ont!
- Tyst, det e skönt!

:hihi

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
FreddaAbborre skrev:
Bra! Det va den slutsatsen jag va ute efter.

Men som nån i någon tidigare tråd påstod vara den optimala mansdagen.. Golf?!.... Där är en "sport" som är fjollig

det va väl en kvinna som kom med det utalandet??

dom vet ju inte bättre.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Inskickat av FreddaAbborre
Bra! Det va den slutsatsen jag va ute efter.

Men som nån i någon tidigare tråd påstod vara den optimala mansdagen.. Golf?!.... Där är en "sport" som är fjollig

Fluxir skrev:

dom vet ju inte bättre.

Javisst... o ni båda tror väl Alice Cooper är en liten dam oxå? :fatta!

Märks att ni inte kan hantera er klubba, vi som kan lira golf vet hur man gör med alla fjorton. Allt från att trycka till ordentligt med den största till att smeka i den mjukt med den minsta. Vi hittar dessutom alla 18 hålen och kan njuta av en pilsner vid det 19:e.

Så flickor, lägg ner...

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Fluxir skrev:

dom vet ju inte bättre.

Men golf är väll roligt?

Blir ju lite action nån gång ibland (höll på att träffa tränaren i huvudet med bollen)

:tungan

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
The-PatriX skrev:
Men golf är väll roligt?

Blir ju lite action nån gång ibland (höll på att träffa tränaren i huvudet med bollen)

:tungan

har aldrig sagt att det inte va roligt.. spelar faktiskt ibland... :rolleyes:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Maverick_ou812 skrev:
vi som kan lira golf vet hur man gör med alla fjorton. Allt från att trycka till ordentligt med den största till att smeka i den mjukt med den minsta. Vi hittar dessutom alla 18 hålen och kan njuta av en pilsner vid det 19:e.

14 klubbor?

Jag nöjer mig med min egen och har inget som helst behov av att fingra på flera andra klubbor...
VVG

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Eftersom man är singel så måste man göra allt själv tyvärr, även dra skinnet. :D Nån som testat o turbo/lustgasmatat damsugaren?

Den är som kärringer den suger men vägrar o svälja :lol

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Enda gångerna golf har varit roligt är när:

1. En snubbe på tåget ner till skåne berättar om hur han lyckades träffa en svan på halsen och därmed knäcka/bryta den, följdeffekten var att den dog. Jag låg nästan på golvet o garvade. (han pratade inte med mig...men jag smyglyssnade). :D

2. När min polare berättade att han hade sketet i det 18:e hålet i Tylösand någonstans på fyllan. (Ja, det var i gymnasiet...) :gnissla

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Josafan skrev:
Enda gångerna golf har varit roligt är när:

1. En snubbe på tåget ner till skåne berättar om hur han lyckades träffa en svan på halsen och därmed knäcka/bryta den, följdeffekten var att den dog. Jag låg nästan på golvet o garvade. (han pratade inte med mig...men jag smyglyssnade). :D

2. När min polare berättade att han hade sketet i det 18:e hålet i Tylösand någonstans på fyllan. (Ja, det var i gymnasiet...) :gnissla

Ibland är golf underbart tydligen :hihi :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...