Josafan
Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Det händer för lite här, nu vill vi se lite damer...eller som dom skulle sagt på "the man show" : jugs.... hehehe. Följande tema gäller: Snygga morsor!
Mark skrev:Helt klart en morsa värd namnet: milf* !
*Mother I Like to Fuck
Solid snake skrev:
Tja... ska det partajas så ska detRocketQueen skrev:Typiskt dig Solid Snake att länka till sånt här:
http://media.skoopy.com/misc/euro_club/
Men fy fan va jag skratta. Vilken syn!
Precis som att det vore de mest normala i världen.
Inte behövde dessa damer stå i kö heller.
RocketQueen skrev:Typiskt dig Solid Snake att länka till sånt här
Solid snake skrev:
Fick den av en polare *lovar*
Muggen skrev:Va e detta!? Tråden ha varit tyst i flera dar. Skamligt på min ära!
Eller så har dom ägnat sig åt nåt mycket manligare som tex. pumpa och dumpa, tömma och glömma eller varför inte spruta och kuta!SISU skrev:
inga grabbar kvar längre antar jag.. alla är lyder under piskan eller börjat pumpa rumpa..
SISU skrev:
inga grabbar kvar längre antar jag.. alla är lyder under piskan eller börjat pumpa rumpa..
Mark skrev:Eller så har dom ägnat sig åt nåt mycket manligare som tex. pumpa och dumpa, tömma och glömma eller varför inte spruta och kuta!
Ehe vad sa du?!?Långa farbron skrev:FuKk ju!!!
Jag städar och diskar.
tobbeviking skrev:Ehe vad sa du?!?
Det är ju helt vansinnigt omanligt!
Jag hoppas verkligen du gör det med förkläde och golvmoppen på skallen så ngn som råkar se dig, misstar dig för en brud!
//Tobbe
tobbeviking skrev:
Jag har pillat på mina allmänt mkt manliga fordon!
Sedan har jag ägnat mig åt andra mkt manliga saker som att jobba hårt fysiskt.
Tunga prylar som ska lyftas och styras med va, ligger inte på latsidan.
Nu är det helg och en manlig öl intas med en dryck som skiljer män från möss, whisky av god kvalite.
Sedan lyssnar jag på mkt manlig powermetal och svänger mitt rakade huvud mkt manligt medans min sitter i soffan och beundrar min hårda och tuffa uppenbarelse.
//Tobbe
SISU skrev:
Långa farbron skrev:Jag städar och diskar i mitt garage,kan väl för i hela hel**te inte släppa in en kvinna bland dom manliga sakerna och alla wiskeyglas :kocko
Dock endast iförd brynja och blåbyxor.
Cat skrev:A-Meen Hallååå.....vi kanske oxå vill mecka......
Blåbyxorna är väl ordentligt oljiga och brynjan dekorerad med dressingfläckar hoppas jag?Långa farbron skrev:Jag städar och diskar i mitt garage,kan väl för i hela hel**te inte släppa in en kvinna bland dom manliga sakerna och alla wiskeyglas :kocko
Dock endast iförd brynja och blåbyxor.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |