Långa farbron
Yster tokfrans
Lugn skrev:Later som min mormor...
Vill du ha hennes nummer?
VI har det redan
Last edited:
Lugn skrev:Later som min mormor...
Vill du ha hennes nummer?
Ja, det var lugnast för henne att hon lydde mig där!Josafan skrev:Det har jag bedömt endans sen Iona gjorde köttfärsås o spaghetti!
Så du är mer än välkommen!
tobbeviking skrev:Vi pratar ju skägg här grabbar.
Jag ska nu beskära min ansiktsbehåring, hur ska man göra för att behålla den där fina vilda ovårdade looken som jag har i dagsläget?
Jag vill ju inte se ut som ngn välsnaggad yuppie med svårbedömd sexualitet.
Jag funderar på att tunna ur skägget med plåtsax, verkar som det bästa alternativet.
Eller ska jag helt enkelt behålla den vilda looken fullt ut?
//Fundersam viking
Självklart en plåtsax med 10hästars bensinmotor! Allt annat är otänkbart, jag har iofs funderat på att tunna ur skägget med hjälp av pelarborrmaskin med.Långa farbron skrev:När du säger plåtsax så utgår jag ifrån att du menar en bänkmonterad???
Allt annat är högst omanligt.
Långa farbron skrev:När du säger plåtsax så utgår jag ifrån att du menar en bänkmonterad???
Allt annat är högst omanligt.
tobbeviking skrev:Självklart en plåtsax med 10hästars bensinmotor! Allt annat är otänkbart, jag har iofs funderat på att tunna ur skägget med hjälp av pelarborrmaskin med.
Men jag är lite osäker på om jag verkligen valt den manligaste varianten.
Det finns ju så många att välja på, motorsåg, röjsåg, gräsklippare eller helt enkelt åka till ngt valsverk och få det utfört på beställning.
Vad tycker ni?
//Tobbe
tobbeviking skrev:Självklart en plåtsax med 10hästars bensinmotor! Allt annat är otänkbart, jag har iofs funderat på att tunna ur skägget med hjälp av pelarborrmaskin med.
Men jag är lite osäker på om jag verkligen valt den manligaste varianten.
Det finns ju så många att välja på, motorsåg, röjsåg, gräsklippare eller helt enkelt åka till ngt valsverk och få det utfört på beställning.
Vad tycker ni?
//Tobbe
Ska jag göra ett valsverk menar du?Solid snake skrev:Nä, valsverk är ju inte manligt, då gör dom ju det till dig, ska du vara riktigt stor o manlig så ska du ju göra det själv.
Solid snake skrev:Nä, valsverk är ju inte manligt, då gör dom ju det till dig, ska du vara riktigt stor o manlig så ska du ju göra det själv.
JAJ*VLAR, grävmaskin är ju rejält och bra!!Långa farbron skrev:Ett bergkrossverk borde lösa dina problem,skulle det knipa kan man ta en riktigt stor grävmaskin till hjälp.
V.älrakad
VAF**!!! Jag trodde detta var män!Långa farbron skrev:Ja eller hur
Men glöm inte att använda en sådan här
Långa farbron skrev:Ja eller hur
Men glöm inte att använda en sådan här då
Solid snake skrev:Jag får inte prata med dig.
Solid snake skrev:Jag får inte prata med dig.
Långa farbron skrev:Välrakad för min sambo som bestämmer hemma säger att jag sticks när jag har skägg
Lartes skrev:Jag är så avundsjuk på Farbron,för han är så snygg
Långa farbron skrev:Bildbevis.........
Nu sitter jag här med en blodig knytnäve o trasig skärm... SLUTA LURAS #"¤&%"#¤/("#Hunter skrev:Försök slå den här fisken om ní kan.
en riktig man ser jagHanneZ skrev:Nu sitter jag här med en blodig knytnäve o trasig skärm... SLUTA LURAS #"¤&%"#¤/("#
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|