Grabbtråden

Har du skägg?

• Antal röstningar
    0

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Detta vore en bra OS-gren för oss manliga tittare!
Fina brudar med fina :tuttar som cyklar runt en bana!

Bifogat

• Nästa Os-gren kanske.jpg
    Nästa Os-gren kanske.jpg
    64.7 KB · Visningar: 226

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Äntligen!!!

Måste bara få skriva av mig...
Har jobbat utan ersättning i ca ett års tid med min projektidé om att bygga en ny motorstadion, ett års misär, mao och nu på måndag får jag äntligen börja jobba, bara för en kortare tid och halvtid men ändå!!
Om allt faller väl ut kan jag faktiskt få heltid som projektledare efter nyår! :banana
Känns så jäkla skönt att efter så mkt slit ha lyckats övertala kommun och andra parter att tro på min idé!

Nu blir det att snyta sig i handen, klia sig i skrevet, lägga in en bamsesnus och lägga veckans nudelbudget på en FET Lagawulin!!!
Äta hinner man göra när man är gammal!

PS. parkeringsspelet var svårt... DS.
PS. igen... fick 389 poäng... DS. igen

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Lartes skrev:
Om man ska återgå till ursprunget till skapandet av tråden så tänkte jag meddela att jag ska på rockkonsert, Europe, samt dricka öl ikväll.

Hoppas att jag lyckas reta någon, och om ni tycker jag e nörd so vore det väldigt bra om ni kunde upplysa mig om det.
Antingen offentligt via div utskällningar i den här tråden alternativt hot-pm direkct till inboxen på min pm-brevlåda

Din sopa....

Det är sådana som du som förstör för oss andra hederliga sporthojare :mad:

Springa på pudelkonsert :huvet

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
mb skrev:
Jag har dålig simultanförmåga :3freak

Jo.

Var ikväll i simhallen för att simma lite,
kan ju fan inte ens paddla med armarna och sparka med benen samtidigt.

resultatet blev att efter nåra längder är man helt slut i armarna för att benen bara sprattlar och gör ingen nytta.

fan, helt slut nu.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
tjockisbulle skrev:
Jo.

resultatet blev att efter nåra längder är man helt slut i armarna för att benen bara sprattlar och gör ingen nytta.

fan, helt slut nu.

:7peta

Bifogat

• Badring.jpg
    Badring.jpg
    67.7 KB · Visningar: 124

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
tjockisbulle skrev:
Jo.

fan, helt slut nu.
Det bodde en kul prick här i korridoren för ca ett år sen som yttrade följande på en förfest:

"Fan... vi killar bukar ofta få höra att vi har dålig simultanförmåga. Bullshit säger jag. Tjejer kan ju för fan inte ens knulla och ha ont i huvudet samtidigt."

:hihi

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Långa farbron skrev:

:va

flytförmågan är det inge fel på, guppar omkring som en kork på vattenytan.
behöver nån typ av motor eller nått tror jag..
ska testa med elvispen i badkaret om det ger bättre fart. :yoparty

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
mb skrev:
Det bodde en kul prick här i korridoren för ca ett år sen som yttrade följande på en förfest:

"Fan... vi killar bukar ofta få höra att vi har dålig simultanförmåga. Bullshit säger jag. Tjejer kan ju för fan inte ens knulla och ha ont i huvudet samtidigt."

:tummenupp

edit: haha dom är ju underbara dom bilderna.
kör random på
http://swedishsummer.istheshit.net/

Bifogat

• yfaeptck.jpg
    yfaeptck.jpg
    45.7 KB · Visningar: 100
Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
tjockisbulle skrev:
:va

flytförmågan är det inge fel på, guppar omkring som en kork på vattenytan.
behöver nån typ av motor eller nått tror jag..
ska testa med elvispen i badkaret om det ger bättre fart. :yoparty

Har en Evirude från -62 9,5 hk "sportwin" jultomtepris........ :rolleyes:

Men skämt åsido, jag är så smal så det ser ut som en vit ål när jag simmar.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Fredag, innebandyn avklarad, pilsnern uppkorkad, man slår sig ner här på SH o färväntar sig en massa sexistiska skämt om det täckta könet...
Men vad upptäcker man? Parkeringsspel o diskussioner om simhallen?!
Har detta spårat ut helt?!?

Denna är lång men tillräckligt sexistisk för att passa här....

En man och en kvinna som har ett förhållande sedan några månader träffas en fredagskväll, först på en pub för att därefter äta tillsammans. De äter på en lokal Thai resturang i närheten av bådas bostäder. De äter och går därefter hem till honom och hon stannar över natten.

Hennes historia:
Stämningen mellan mig och Per var så konstig ikväll. Han var på ett alldeles besynnerligt humör redan när vi träffades. Det kanske berodde på att jag var lite sen eller det faktum att jag bytt frisyr något.
Han kommenterade ingendera så jag vet inte riktigt. Tyckte inte vi hade något att prata om under tiden vi var på puben. Det kändes lite konstigt, jag undrar vad han tänkte på. Hade jag sagt något som retade honom? I vilket fall som helst tyckte jag att vi skulle gå till ett mer romantiskt ställe så vi gick till den mysiga Thai restaurangen, som ägs av ett jättegulligt thailändskt par. Tror att deras döttrar hjälper till med att servera. Han uppför sig lika förunderligt då vi äter så jag måste fråga honom om det beror på mig men
han svarar att det inte gör det. Jag vet inte vad jag skall tro.
Vi åker hem till Per efter maten och jag försöker gosa lite med honom i taxin och säger att jag älskar honom. Han bara lägger sin arm om mig och jag vet inte vad det betyder eller hur han känner för mig. Varför säger han inte att han älskar mig? Gör han det? När vi kommer hem till honom försöker jag fråga honom om det men han svarar bara kort att han tycker om mig, men det är ju inte det jag vill höra, jag vill att han ska berätta hur mycket han älskar mig och vad som är bra med mig. Han slår bara på TV:n och tittar på sporten. Jag går och lägger mig. Efter ungefär en kvart kommer han in och lägger sig hos mig och vi har sex. Han verkade glad men ändå distraherad, jag vet inte vad det är med honom. Åh, jag har bara lust att gå därifrån, jag vet inte längre vad jag känner. Jag tror att han har träffat någon annan.

Hans historia:
Pissdag på jobbet, inget gick som beräknat.
MFF spöade HIF med 3-0, härligt!
Bra knull innan sängdags.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
mb skrev:

Sorry mb.... Det gällde inte dig, nivån på den håller! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar