Gran Premio bwin de España - MotoGP Jerez, runda 4

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Tech3 tyckte tydligen det var dax att klä in sig.. Ni som vart ute o jobbat i depå på VM, är det mkt "james bond spioneri" ?

Så där gör alla så fort man måste göra något som kräver att kåpor plockas av. Inte så mycket för att man vill vara hemlige Arne, utan mest för att man inte vill att bilder på halvfärdiga hojar distribueras i media.

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Såg racet live och tycker för första gången på länge att TV-produktionen sög kunglig gammal träballe. Det var hela tiden fight, omkörningar, positionsbyten och allmänt underhållande körning i klungan med Petrucci, Hernandes, Vinales och Redding. Knappt något av detta visades på TV.

Så är det för ofta! De visar glatt ledarna i racet i ensam majestät istället för det riktiga action.
Värst är det vid slutet av racet, de ska visa ledaren gå i mål och sen följa han hem med kameran.
Visar aldrig de andra komma i mål som fightas om platserna i sista kurvorna. Får inga repris heller! :mad:

Men sen har vi de racen där det är mycket action längst fram. Då tänker vi inte ens på vad som händer där bakom och klagar inte det minsta på att ha missat fighten längre bak.

Moto2 och moto3 var underhållande som vanligt! Kent drog inte iväg som han gjort på sistone.
Fabio Quartararo 16år och kör så bra i moto3. När jag var 16 kunde jag inte ens hålla balansen på en cykel!

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Någon som använder motogp's MultiPlayer för att följa flera strider under racet?
Är det isf värt de extra pengarna? :va

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Någon som använder motogp's MultiPlayer för att följa flera strider under racet?
Är det isf värt de extra pengarna? :va

Jag köpte multiscreen i år men har ärligt talat aldrig använt det mer än några minuter under ett race. Då kunde man välja mellan kommentatorsfeeden, heliikopterfeeden och två on board-kameror (Lorenzo och Marquez). Möjligt att de tillgängliga kamerorna ändras under racet men så länge tittade jag inte, blev lite splittrat med flera feeds. Dessutom förtar det ju lite av upplevelsen när man måste sitta och flippra med menyer för att ställa in olika kamerafeeds.

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Lorenzo måste fan ta sig i kragen och köra lite mer "do or die". Han har helt enkelt inte råd med fler femteplatser. Jag tror han gör det denna helgen.

1. JLo
2. Vale
3. Marquez

Bästa open: Hector Barbera

Ibland får man nästan till det, klapp, klapp på axeln :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...