Ledhoem
Medlem
Roligt med Pedrosa. =P
Matt Dunn är det du tänker på. Kunnig men han gör sig bättre i reportage/intervjuer än i kommentatorshytten.Får erkänna att MotoE inte är riktigt så engagerande som jag skulle önska men största anledningen till att jag inte klarar att se det är att den ena kommentatorn (inte Neil Morrisson utan en Matt någonting) är HELT outhärdlig att lyssna på. Går upp i falsett för minsta lilla omkörning och börjar skrika och hetsa efter två varv. Fattar inte varför han får behålla jobbet.
Får vi en herrans massa bilder, tack!Jag är på plats live för första gången på flera år. Ska bli spännande. Hoppas på Pedrosa på pallen på söndag.
Det var väldigt uppenbart efter varv 10 att Vietti jobbade stenhårt för att hålla samma tempo som Acosta. Det höll inte i längdenSer enkelt ut att köra Moto2 när man tittar på Acosta. ?
SJUKT skön bild!!!
Instämmer, Harriern var enormt fräck. Men öronproppar tydligen obligatoriskt.....Sjukt mäktigt med Harriern innan loppet.
Går så där för Honda/Marquez nu. Tredje bästa Honda efter Rins och Nakagami, och nu omkörd av Pedrosa:
View attachment 489584
...och med den (brist på) utveckling som Honda verkar ha plockat med sig till testerna efter racet så är frågan om var Marquez befinner sig nästa år allt annat än avgjord.
Det där är bara för att skydda handflatan, palm protectors. Istället för tejp.Instämmer, Harriern var enormt fräck. Men öronproppar tydligen obligatoriskt.....
Vad det gäller MM så läser jag att att han ser 3 alternativ.
Jag tror ett Alternativ är att sluta köra MotoGP. Kroppen är för sliten för MotoGP.
Ser jag på det här fotot så verkar han ha något skydd(?) i vänster hand, inte på höger.
View attachment 489585
Han har fått mycket skador och är snart 4 år efter highsidern i första racet 2020 som jag ser det inte i den form MM hade 2019.
För jag läser inte längre helg efter helg om att MM räddat framhjulssläpp.
Ytterligare ett Alternativ borde vara att fullfölja kontraktet med Honda för 2024.
Så frågan är vad det 3:e Alternativet är ? TV-expert ?
Eller ?
Marquez to choose one of three 2024 plans around India and Japan
Speaking to the media in Misano, the eight-time World Champion revealed he has a Plan A, Plan B and Plan C for next seasonwww.motogp.com
Instämmer, Harriern var enormt fräck. Men öronproppar tydligen obligatoriskt.....
Vad det gäller MM så läser jag att att han ser 3 alternativ.
Jag tror ett Alternativ är att sluta köra MotoGP. Kroppen är för sliten för MotoGP.
Ser jag på det här fotot så verkar han ha något skydd(?) i vänster hand, inte på höger.
View attachment 489585
Han har fått mycket skador och är snart 4 år efter highsidern i första racet 2020 som jag ser det inte i den form MM hade 2019.
För jag läser inte längre helg efter helg om att MM räddat framhjulssläpp.
Ytterligare ett Alternativ borde vara att fullfölja kontraktet med Honda för 2024.
Så frågan är vad det 3:e Alternativet är ? TV-expert ?
Eller ?
Marquez to choose one of three 2024 plans around India and Japan
Speaking to the media in Misano, the eight-time World Champion revealed he has a Plan A, Plan B and Plan C for next seasonwww.motogp.com
3) Som jag ser detLäser man på crash.net (https://www.crash.net/motogp/news/1035582/1/there-deadline-marc-marquez-choose-between-plan-b-and-c) så verkar alternativen vara:
- Fortsätta med Honda
- Sabbatsår eller sluta rejsa helt (mindre sannolikt)
- Hoppa över till Gresini
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |