abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Den "sopcontainer" vi hade var en "tvåvånings".Jag har inte förstått finessen me brevlådor stora som sopconteinrar?
Jag har inte förstått finessen me brevlådor stora som sopconteinrar?
Jag tänker på Valentino Rossi när jag såg den
Den "sopcontainer" vi hade var en "tvåvånings".
Hade en "mellanplåt" som normalt var monterad. Tömde man varje dag hamnade posten på den som i en vanlig brevlåda.
Var man på semester tog man bort plåten och fick en jättebrevlåda så att man inte behövde visa allmänheten (=buset) att man var borta..
OT: Vi hade okänt besök på tomten (stor) sent i gårkväll, någon/ra hade tagit sig upp på baksidan.
Sensorlampor och stor ljudlig hund bör ha visat vart skåpet ska stå..Larm finns.
Mycken sk-t som rör sig i landet just nu...
Vi åker på semester varje sommar och brukar vara borta minst 4 veckor, då är det smidigt med en veckopostlåda, nu slipper svärmor komma bort och tömma våran låda varannan dag, det är väl mest därför annars hade det blitt en vanlig och det får ju vara lite klass på lådan, grannarna har ingen jättekoll på motorsport överlag, såg att en av grannarna körde förbi sakta igår och stirrade på lådan och undrade vad i helvete jag har hittat på nu
Nä, bor faktiskt på nr 8, bara inte brevbäraren blir förvirrad nu är färd med att beställa en 58-skylt kanske ska ts femman inom parentes
Då skulle jag vilja ta bort mitt "gilla". Trodde att du var sinnrik nog att använda Rossis "logo" för att du bodde på nr 46. Nu har du faktiskt bara fotat en brevlåda.
En brevlåda.
Nä, bor faktiskt på nr 8, bara inte brevbäraren blir förvirrad nu
Risken är ganska stor. Du kanske kan passa på att felnumrera grannarnas brevlådor också så att ingen får rätt post.
4(+)6(-2) bara dra dit ett + mellan 4 o 6 och -2 så fattar ju alla vilket nummer du har
Synd att du inte gillade mitt "lilla" tilltag med brevlådan, ditt gilla är härmed officiellt ett ogilla
Nä, bor faktiskt på nr 8, bara inte brevbäraren blir förvirrad nu är färd med att beställa en 58-skylt kanske ska sätta femman inom parentes
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|