Gratis heroin i Danmark

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Hade mina skattepengar gått till att betala knark åt pundare hade jag nog fått frispel.

Varför?

Rent nationalekonomiskt måste detta vara en utmärkt deal.

Pundarharry måste dra ihop dryga tusingen om dagen för att finansiera heroinet. Harry hittar en utmärkt bil att knacka rutan på för att ta den bärbara datorn som ligger innanför. På väg in orsakar han skador för 40kkr men får bara en dator han kan kränga till en hälare för 2kkr. Får Harry gratis heroin minskar troligen hans intresse av att bryta sig in i bilar då socialbidraget täcker maten och kostnaden för knarket faller bort....

Visst detta löser inte alla problem men för att göra det så måste man skjuta av dem och det är lite etiskt tveksamt.....

Dominator-Rocks

Guest
Låt dom jobba 30 dagar i sträck :tvingadom

Sen belönar man dom med en fest för att dom har varit duktiga, Fri Heroin hela kvällen :problemsolved

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Fast frågan är, kommer dom att nöja sig med två sprutor blaskigt stadsheroin, eller kommer dom glatt att ta emot dom, plus att dom kommer att fortsätta med kriminalitet för att kunna tjöpa fulheroin ändå.

Jag menar, fick jag frukost och kvällsfika gratis skulle jag ändå äta något vid lunch och middagstid....
Jag tror nog att stadsheroinet är bättre än mycket av den skiten som dom är vana att fixa.

Heroinister skjuter inte heroin hundra gånger om dagen heller, de flesta jobbar hårt med att tigga och stjäla för att få tag på heroin några gånger i veckan, annars tar dom kodein och annat som är billigare för att stilla beroendet tills nästa gång de får tag i heroin.

Om ni undrar hur jag vet det så har jag sett det på tv så då måste det vara sant.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror nog att stadsheroinet är bättre än mycket av den skiten som dom är vana att fixa.

Heroinister skjuter inte heroin hundra gånger om dagen heller, de flesta jobbar hårt med att tigga och stjäla för att få tag på heroin några gånger i veckan, annars tar dom kodein och annat som är billigare för att stilla beroendet tills nästa gång de får tag i heroin.

Om ni undrar hur jag vet det så har jag sett det på tv så då måste det vara sant.

Det är det som står på Internet som är sant :mattias
(man behöver aldrig källhänvisa heller utan säger bara "Googla själv")

Jag kan tänka mig att det är renare det staten tänker tillverka, men förmodligen mycket svagare, precis som med spriten... :dunk

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
en liter twin
Jag är mycket hellre med o sponsrar via skattesedeln än via mina försäkringspremier.
Tror nog det är den minst smärtsamma medtoden för att få ner narkotiska o kriminella element.
Jag är ingen expert men inbillar mig att flertalet narkomaner inte vill leva sitt liv i den misär dom nu lever.
Det skulle vara riktigt tuffa straff för alla som hanterar droger illegalt .
Varje kommun skulle vara skyldig till att tillhandahålla droger på ett enkelt sätt till narkomaner som redan är i svängen samtidigt som man erbjuder hjälp att ta sig ifrån skiten.
Men de e bara min mening.

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Pundare är amfetaminmissbrukare och trippar gör man på hallucigener.
Nu är begreppen utredda. =)

Enda anledningen att staten går in och delar ut droger är att det är betydligt billigare än ett missbrukarprogram, som upprepas utan framgång. Kravet var ju också att dom hade genomgått behandling utan lyckat resultat. Har för mig att under 10% av heroinister blir någonsin rena efter behandling.

Såg en film en gång "a drug addicts diary". Den handlar om en journalist som ska skriva en bok om droger men han visste ingenting om det, så han började att söka upp användare och langar för att få information. Sedan beslutar han sig för att prova lite för att se vad det var för någonting.
Det mesta gick bra att testa tills han sköt sin första sil. Han hade sedan ett avbrott på sitt skrivande i några år.

Heroin var för övrigt en utmärkt medicin mot feber, hosta och även ett utmärkt icke beroendeframkallande substitut till morfinberoende när det uppfanns och marknadsfördes i början på 1900-talet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...