Gratis utomhusaktiviteter att göra med jobbet?

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Tänkte om någon här inne har förslag på utomhusaktiviteter (eller andra roliga grejer) som man kan hitta på med sitt arbetslag ifrån jobbet på ca. 2 timmars-pass.

Kraven är gratis och kul, gärna lite team-grejer!

Åka skridskor tänkte jag först, men det kostar pengar för att hyra skridskor eller köpa dem.

Åka pulka är en bra grej, gratis och pulkor finns överallt, går ju att åka på vad man vill:):yoparty

Fler?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Kostar ju också en massa pengar, om man inte har glidmedel, svingar, piskor, ballgags mm på jobbet redan :(

Snackar vi sommar eller vinter? Social aktivitet a la teambuilding, eller bara som pausgympa? Brännboll/vinbrännboll, fem-kamp (luftgevär, mångapåettparskidor, bågskytte mm) eller tipspromenad kanske, den kan ju göras hur jobbig som helst :hihi

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Jag hade tänkt mig en utomhusaktivitet. Här i Jönköping är det ont om snö just nu, men om det håller i sig så kan de använda snökanonerna i backarna om det fortfarande är kallt nästa vecka. Det är då vi ska hitta på något, åka pulka är ju skitkul men det känns som om jag borde ha en reservplan!

schizophrana

Guest
Jag hade tänkt mig en utomhusaktivitet. Här i Jönköping är det ont om snö just nu, men om det håller i sig så kan de använda snökanonerna i backarna om det fortfarande är kallt nästa vecka. Det är då vi ska hitta på något, åka pulka är ju skitkul men det känns som om jag borde ha en reservplan!

välta kor?

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
brännboll,minicrossrace,tipspromenad med öl efter vägen/glögg/sprit,boule,fiska på isen,sparkstöttingstävling etc etc ja jag kommer inte på nåt mera just nu:tummenupp svårt om det ska vara helt gratis

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
kast med liten boll

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Korvätartävling, var o en får tända sin egen grill/brasa, den som först tänt, grillat korven ordentligt och ätit upp den har vunnit.
Limbodans är tydligen inne som fan med :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Är företaget helt tvärfattigt eler? För bara en tusenlapp eller tre så finns det ju en hel massa kul att hitta på............

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC