Gratis?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Har under veckan, till min stora besvikelse upptäckt att den eminenta tjänsten Dropload slutat fungera. Dropload var en sida där man tillfälligt laddade upp filer för att sedan plocka hem dem eller (låta någon annan plocka hem dem)

Någon som vet en liknande tjänst? Gratis!
FreeDrive är inte längre gratis så det borde ju heta PayDrive! :huvet

Alltså, jag behöver hitta en gratis "File-Hosting" sida så jag kan skicka upp filer som är för stora för mail och sen ladda ner dem igen. Kan ju inte längre plocka musik å annat mellan hem å jobb.. *sucka*

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Du kan ju få skicka upp dom till mitt ftp (så snaret det kommer upp).. bara det inte är för stora filer eller nått olagligt =)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
KOne skrev:
Du kan ju få skicka upp dom till mitt ftp (så snaret det kommer upp).. bara det inte är för stora filer eller nått olagligt =)

Jag tackar ödmjukast för erbjudandet. Dock så avsåg jag mer för dagligt bruk och för att kunna dela med sig till vänner och bekanta.. Eller för att skicka saker mellan jobbet och hemmet. Inte för att jag på något sätt misstror dig men vissa saker vill jag nog inte heller lägga upp på någon annans dator om ens för ett par timmar. Fördelen med en nätjänst är ju att det är mer eller mindre "privat" och anonymt.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept