Grattis Benkar!!!

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Grattis på dig, bästa vägvisaren!! :pannkyss
Försökte minnas när jag träffade dig första ggn men det går inte... Vet bara att du var en given gäst på sushifesten för 2 år sen, så vi måste ha träffats på sommaren innan (2002) - minns du kanske? Berätta för mig i så fall...
Hoppas du får en jättebäst födelsedag!

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Ace Niki skrev:
Försökte minnas när jag träffade dig första ggn men det går inte... Vet bara att du var en given gäst på sushifesten för 2 år sen, så vi måste ha träffats på sommaren innan (2002) - minns du kanske? Berätta för mig i så fall...

Minnet är det inget större fel på... ännu.. :)

När vi sågs första gången? Vi pratar då om SH innan den stora hårddiskkraschen (eller vad det nu var, men jag tog och la upp bilderna från dom tidiga SH-rundorna, när Swedie fått fart på SH efter kraschen..). Senhösten 2002, lite lätt inspirerad av läst att herr OLJEKYLD GSXR höll i SH-hojrundor, och PMat lite med honom för att kolla läget, hur man skulle kunna göra, så la jag upp en tråd om SH-hoj-runda lördag 14 sep 2002.

Tråden låg ute en vecka, och vi blev runt 7-8 hojar som körde ner på Södertörn, kul och trevligt. Bilder här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=791

Blev även en runda helgen efter, men norrut, blött/kallt i början, men sedan pekade en viss Ace Niki åt rätt håll, dit solen sken, typ Norrtälje, dit vi åkte och fikade. Trevligt! Bilder från rundan lör 21 sep här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=702

Blev senare sushi hos Roffe när ni fyllde år, och när vintern var på gång, en liten SH-mat/pubkväll på Akkurat!

Tack igen till alla er, för alla grattis. Är en lugn födelsedag hemma, ska ut med lite andra polare på fredag och fira/sörja det hela, samt vågar eventuellt mig in till Tivoli på lördag...

/B

Last edited:

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Klart du kommer på lördag, tror det är fler än mig som vill dunka dig i ryggen och bjuda på en pilsner :fyllisar

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Grattis i efterskott!
Presenten du får i kväll, tyvärr kan Polly och jag inte komma.
Övertid igen! :huvet

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Ehh, sen som vanligt, men grattis! :födelseda

Hoppas man kan åka med på en runda eller ett par nästa år! :banana

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Gratis! elle nått... :)
kaninen_firar3.gif

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
Grattis på 25-årsdagen! :födelseda

Ses på lördag så vi alla kan bjuda dig på öl, shots och tequila i baren. :fyllisar :öl :dricka

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag brukar vara bra på att smita undan, och unvika att bli lurad, men ni lyckades "dagen efter", då jag trodde det var "lugnt"... :gnissla

Stort tack till Ace Niki, Cale, Bikerbitch, jP, Tom, OLJEKYLD GSXR, Relapse, DucceMike, Kenta, pvcraketen, wheelieman, Polly, Sweedo, Macho Woman och EBS! (Tror jag fått till det med översättning från "riktiga" namn till SH-nick... :tungan )

Oväntade födelsedagsuppvaktningen ikväll med tårta/fikabröd uppskattades verkligen! Det STORA Honda-paraplyet, Honda-mössan och presentchecken hos den stora MC-affären var kanon! (Men behöver man verkligen ha paraplyflicka vid dagsturer?!? :va Idén är kanske inte så dum trots allt... paraplyflickor, däcksvärmare osv även vid landsvägsåka... :hihi )

:fyllisar på er alla!

//B

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
benkar skrev:
Minnet är det inget större fel på... ännu.. :)
...vi blev runt 7-8 hojar som körde ner på Södertörn, kul och trevligt. ...Blev även en runda helgen efter.../B

Å vad nostalgisk jag blev nu. Tackar för uppfriskningen av mitt minne... :3freak
Nice med tårta o bullar nere på Rapido ikväll :tummenupp . Ses på lördag igen.

Last edited:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ace Niki skrev:
Å vad nostalgisk jag blev nu. Tackar för uppfriskningen av mitt minne... :3freak
Nice med tårta o bullar nere på Rapido ikväll :tummenupp . Ses på lördag igen.

Aj aj aj... men, är trots allt lätt att bli "nostalgisk" ,även här på SH, trots att det "bara" gått ett par år sedan SH-forumet såg dagens ljus... :D SH-rundor redan 2002, första stapplande steg till SH-pub hösten samma år osv.. Men JAG ser med glädje tillbaka på SH som det var då, ett realtivt litet forum där vi var några få som lärde känna varandra rätt snabbt,, men tycker samtidigt att det ör siiitkul med alla nya sporthojåkare här på SH, dvs ännu fler hojåkare ute på vägarna! :)

Hoppas springa på både nya och gamla sporthojsförare, både på krogen, och på vägarna, kommande säsong!

Men, har övertjockt med gamla nostalgiska SH-pub-inbjudningar osv liggande på min HD, kanske bara leta fram dom... :hihi

/B

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:
Fan Bengt, har du blivit så gammal att du har köpt HD? :va

HD? Nä.. SÅ illa är det inte, ännu... Blir gamla traktororanga VTRn, ännu en säsong, eller två, till... Hon blev ju i sommar uppdaterad med WP-fjädrar fram och en Öhlinare i rumpan, därmed skönare och mer följsam än någonsin :)

Ekipaget har givetvis mindre effekt och längre reaktionstid än andra yngre, men vi tar igen det på vrid och erfarenhet... :tungan

/B

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
benkar skrev:
Jag brukar vara bra på att smita undan, och unvika att bli lurad, men ni lyckades "dagen efter", då jag trodde det var "lugnt"... :gnissla
//B

Och än "värre" blev det.... framåt fredagen... grundlurad igen... :gnissla Trodde att jag skulle ut och äta lite gott med några polare, typ 5-8 stycken, men när klockan var 19.00, så satt det till min förvåning 25-30 polare/klubbpolare på Pelikan/Kristallen/festvåning.. :) Blev en lång kväll... men hemma i gott skick, så man ska nog orka med en sväng till lördagens SH-pub också!

Ännu en gång stort tack till alla som gratulerat mig sedan tråden dök upp, värmer gott, och den här gången framförallt tack alla Rapido MCK-klubbpolare som var med på fredagskvällen... många av er smyger omkring här på SH-forumet utan att skriva/säga/synas så mycket, men ser kanske den här tråden!

/B

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj