Grattis Humlan och Roger C!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Torkel skrev:
2127553 Jösses! Ur led är tiden! :hihi

Närå, stort grattis, du börjar bli Anderstorps motsvarighet till Cällis på Assen nu ju!
Lite besviken att inte du höll dej upprätt hela rejset :tungan
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Nr:18 skrev:
2127304 Hell no! Jag ska bli först att vinna ERF-serien med en b-licens :tungan
"Jag ska bli först att vinna..."? Jag som hade för mig att man var minst två pers i ett ERF-lag....men kan ju ha fel för mig :va

Stort grattis till segern, den förtjänar du :tummenupp
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fy fan vad roligt! Åldermannen sopar banan med spolingarna och visar hur en rediger karlakarl kör i regn!

Grattis!
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Grattis Stefan, snyggt kört! :tummenupp

Grattis också till Kenneth N som gjorde en kanongrym och spektakulär körning! Svallvågorna efter vattenplaningen i karusellen nådde nästan upp på läktaren! :D
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Gustav O skrev:
2129537 Fy fan vad roligt! Åldermannen sopar banan med spolingarna och visar hur en rediger karlakarl kör i regn!

Grattis!
Sopar banan är kanske inte rätt uttryck, jag ledde racet i hela 40 meter :död

Dock var det de sista 40 metrarna, och jag hade dessutom snabbaste varvet under racet. Från 4:e plats varvet innan till 1:a vid målgång på ett enda varv! :3freak

Penguin skrev:
2129546 Grattis Stefan, snyggt kört! :tummenupp

Grattis också till Kenneth N som gjorde en kanongrym och spektakulär körning! Svallvågorna efter vattenplaningen i karusellen nådde nästan upp på läktaren! :D
Låg bakom när kenneth nästan ramlade av hojen :hihi
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Nr:18 skrev:
2126790 Tack!!! Har svårt att få bort flinet från mina läppar! :)
Trevligt att träffas!

Och Grattis framför allt :banana

Jag stod nere i karusellen och såg den sista körningen innan målet... hårigt :yoparty

Grattis igen!

//TwinSucker
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Bra kört grabbar :tummenupp Trodde garanterat att jag skulle sitta i räcket när jag vattenplanade med båda hjulen. Lyckade med en helt overklig uppstyrning och jag är extremt nöjd med min 3:e plats. Tackar också Gustav O för det där med spolingarna. ( Jag som inte är en dag över 29 ) :)

Bilägger ett par bilder på pallen och på pölen. Jag tror pölen lätt var en decimeter djup.

Alla bilder mm är nu utlagda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben.

Mvh

/ Kenneth
 

Bifogat

  • Pallen.jpg
    Pallen.jpg
    114.6 KB · Visningar: 130
  • Pölen.jpg
    Pölen.jpg
    101.2 KB · Visningar: 119

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Fantastiskt! Stort grattis! Jag kommer ihåg när jag såg dig första gången, det var på på en B-tävling på Knutstorp 2001 och du vinglade runt på gammelkawan. Det måste ha varit en av dina första tävlingar. Du har kommit långt sedan dess.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nr:18 skrev:
2129549 Sopar banan är kanske inte rätt uttryck, jag ledde racet i hela 40 meter :död

Dock var det de sista 40 metrarna, och jag hade dessutom snabbaste varvet under racet. Från 4:e plats varvet innan till 1:a vid målgång på ett enda varv! :3freak
Precis. Dom den räv du är så vet du vilka fyrtio meter som är viktiga att leda i ett race. :tummenupp

KennethN skrev:
2129574 Tackar också Gustav O för det där med spolingarna. ( Jag som inte är en dag över 29 ) :)
/ Kenneth
Sug åt dig, det är enda chansen du får. ;)
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Humlan är hjälten. Gammal, fet och ful lyckas han manövrera ut alla ungtuppar. Ja jävlar! ;)

Grattis gubben!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Teddy skrev:
2129588 Fantastiskt! Stort grattis! Jag kommer ihåg när jag såg dig första gången, det var på på en B-tävling på Knutstorp 2001 och du vinglade runt på gammelkawan. Det måste ha varit en av dina första tävlingar. Du har kommit långt sedan dess.
Det racet var premiärracet, 3 veckor efter licenskursen. Jag blev varvad av ledaren 2 gånger på racet, bästa tid 1,16.3
Underligt att man öht fortsatte med racing efter en sån förnedring :3freak
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Gustav O skrev:
2129537 Fy fan vad roligt! Åldermannen sopar banan med spolingarna och visar hur en rediger karlakarl kör i regn!

Grattis!

Jaa, grattis till alla på pallen!!! :tummenupp

Ja, vi ungdomar fick se oss slagna på Anderstorp... Själv har jag ju precis fyllt 25 (för 7:e gången i rad.. He he he).

Själv är jag nöjd med uppkörningen från 19:e till 11:e, och poäng i säsongens första race... Helt ok efter den struligaste racehelgen någonsin... :tummenupp


Några frågor som jag funderade på under söndagen i bilen på väg hem...

Gäller "down is out" även under sightinglap? Och hur lyckas man krasha under just sightinglap? :va

Vem tappade sitt kedlelås i depån, som sedermera letade sig in i mitt nya regndäck på väg tillbaka till tältet, men punka som resultat... :mad: :huvet

Skulle man inte vara stenhårda med bestraffningarna för omkörning under gulflagg, och korsning av vita linjen på väg in i depån? :va
Det "stenhårdaste" straffet jag såg till var ett varnande pekfinger... :dummer

Hur svårt kan det egentligen vara att hålla sig på rätt sida om en vit linje? :va


Jaja, en rolig helg trots strul och skitväder.... Och 5 sköna poäng såklart! Sviestad nästa... :tummenupp
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Ja jävlar. När man tror att man har sett allt så kommer någon och visar något så oväntat att man verkligen hissnar!!!

Grattis som fan! Hade någon sagt att du skulle stå överst pallen för tre år sen hade nog inte ens du själv trott det men nu ligger du nog risigt till för att bli av med B-t på licensen.

Hur kul som helst!
 

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Halland / Göteborg
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
Kul att se racet och grattis Stefan. Snygg avslutning !

Hälsar
// Han som tydligen fått epitetet "curbsomköraren" enligt
säkra källor.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tur att ARC har en stabilt konstruerad prispall. Mike Luffs hade aldrig pallat. :hihi
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Det här var nog den skojigaste nyheten jag läst på racingforumet.
Megagrattis till Humlan, du har visat att det finns ett liv på banan även för oss över 40. Grymt!
 

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Höllviken-Skåne
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Ankan skrev:
2130188 Det här var nog den skojigaste nyheten jag läst på racingforumet.
Megagrattis till Humlan, du har visat att det finns ett liv på banan även för oss över 40. Grymt!

VA??? Är han SÅ gammal??
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top