Nr:18
Snabbare än Don Queer
Lite besviken att inte du höll dej upprätt hela rejsetTorkel skrev:2127553Jösses! Ur led är tiden!
Närå, stort grattis, du börjar bli Anderstorps motsvarighet till Cällis på Assen nu ju!
Lite besviken att inte du höll dej upprätt hela rejsetTorkel skrev:2127553Jösses! Ur led är tiden!
Närå, stort grattis, du börjar bli Anderstorps motsvarighet till Cällis på Assen nu ju!
Jo, jag var väl inte helt överlycklig själv...Nr:18 skrev:2128345Lite besviken att inte du höll dej upprätt hela rejset
"Jag ska bli först att vinna..."? Jag som hade för mig att man var minst två pers i ett ERF-lag....men kan ju ha fel för migNr:18 skrev:2127304Hell no! Jag ska bli först att vinna ERF-serien med en b-licens
Sopar banan är kanske inte rätt uttryck, jag ledde racet i hela 40 meterGustav O skrev:2129537Fy fan vad roligt! Åldermannen sopar banan med spolingarna och visar hur en rediger karlakarl kör i regn!
Grattis!
Låg bakom när kenneth nästan ramlade av hojenPenguin skrev:2129546Grattis Stefan, snyggt kört!
Grattis också till Kenneth N som gjorde en kanongrym och spektakulär körning! Svallvågorna efter vattenplaningen i karusellen nådde nästan upp på läktaren!
Trevligt att träffas!Nr:18 skrev:2126790Tack!!! Har svårt att få bort flinet från mina läppar!
Precis. Dom den räv du är så vet du vilka fyrtio meter som är viktiga att leda i ett race.Nr:18 skrev:2129549Sopar banan är kanske inte rätt uttryck, jag ledde racet i hela 40 meter
Dock var det de sista 40 metrarna, och jag hade dessutom snabbaste varvet under racet. Från 4:e plats varvet innan till 1:a vid målgång på ett enda varv!
Sug åt dig, det är enda chansen du får.KennethN skrev:2129574Tackar också Gustav O för det där med spolingarna. ( Jag som inte är en dag över 29 )
/ Kenneth
Det racet var premiärracet, 3 veckor efter licenskursen. Jag blev varvad av ledaren 2 gånger på racet, bästa tid 1,16.3Teddy skrev:2129588Fantastiskt! Stort grattis! Jag kommer ihåg när jag såg dig första gången, det var på på en B-tävling på Knutstorp 2001 och du vinglade runt på gammelkawan. Det måste ha varit en av dina första tävlingar. Du har kommit långt sedan dess.
Gustav O skrev:2129537Fy fan vad roligt! Åldermannen sopar banan med spolingarna och visar hur en rediger karlakarl kör i regn!
Grattis!
Ankan skrev:2130188Det här var nog den skojigaste nyheten jag läst på racingforumet.
Megagrattis till Humlan, du har visat att det finns ett liv på banan även för oss över 40. Grymt!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|