-ja kenneth har gjort en mycket fin säsong i år. Grattis och välkommen upp till A-förarna nästa år..Ove.F skrev:2484486Ett stort grattis till Kenneth som lyckades fixa bronset i SM
Enormt bra jobbat
KennethN skrev:2488338Tack alla för de trevliga gratulationerna Säsongen har gått mycket bra tycker jag och extra kul med att lyckas behålla 3:e platsen i sammandraget under SM. Det var stenhårt i Falkenberg igår. Ni får läsa racerapporten och kolla på bilderna som kommer ut i veckan. Enl. senaste indikationer från dem som har järnkoll på SO tabellen ser det t.o.m ut som om jag tar 9:e platsen.
Vi får se när de officiella resultatlistorna kommer ut.
När det gäller Hasse så tycker jag också att han har gjort en kanonsäsong han med. Köra mot Lindström och gänget är ingen lek och han tog t.o.m poäng i Superbike i Karlskoga Faan det är grymt. Sen har han haft lite otur med bl.a. växellådan och missat ett par race samt att han blev påkörd direkt i chikanen igår och kunde inte fullfölja racet. Nästa år med lite bättre flyt och med fler timmar på nya hojen blir han livsfarlig.
När det gäller mig och A-förare mm vet jag inte ännu. Jag är inte tillräckligt bra för att köra i Nordic Superbike så vi får se hur det blir och det hinner hända mycket innan nästa år. Som snacket går nu blir det 1000cc i Veidec och då går ju SM bort. Då blir det bara SO kvar. Om de nu kommer att köra NSB i SO. Det kanske blir 600
KennethN skrev:2514118Tack för gratulationen (Även om den var sen värmde den lika mycket)
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|