Grattis Kenneth !!

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
cbr 600-92 R6-05
Ett stort grattis till Kenneth som lyckades fixa bronset i SM :tummenupp
Enormt bra jobbat:bow
Och inte nog med det !! Om mina beräkningar stämmer så blev Kenneth 10:a i SO :yoparty
Det är ju världsklass på pöjken :rock

Last edited:

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
Ove.F skrev:
2484486 Ett stort grattis till Kenneth som lyckades fixa bronset i SM :tummenupp
Enormt bra jobbat:bow
-ja kenneth har gjort en mycket fin säsong i år. Grattis och välkommen upp till A-förarna nästa år..

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
cbr 600-92 R6-05
Han lyckades kriga sig till en finfin 5:de plats ! Vilket räckte till att knipa bronset !

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Instämmer med de övriga, GRATTIS Kenneth!!!! :tummenupp :rock
Kanonbra kört denna säsong, säger som Marcus, välkommen upp till oss A-förare!!! :)

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
RREEEESPEKT!:tummenupp

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Instämmer i hyllningskören! Snyggt kört å grattis till en fina placeringar under hela säsongen :tummenupp

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Hasse Swenson

En sak till som inte ska glömmas bort, att Hasse Swenson har gjort en fin säsong oxå, att tampas med Jimmy Lindström o pojkarna i SBK är inte att leka med!!

Bra jobbat även Hasse!!! :tummenupp :)

NTRADE-Racing for the win!:tummenupp :yoparty

Last edited:

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
Grattis Kenneth!!

Hudik-pöjkarna säger bara: Imponerande!!

Mycket bra jobbat säger även vi till Hasse!!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tack alla för de trevliga gratulationerna:Bugar Säsongen har gått mycket bra tycker jag och extra kul med att lyckas behålla 3:e platsen i sammandraget under SM. Det var stenhårt i Falkenberg igår. Ni får läsa racerapporten och kolla på bilderna som kommer ut i veckan. Enl. senaste indikationer från dem som har järnkoll på SO tabellen ser det t.o.m ut som om jag tar 9:e platsen.
Vi får se när de officiella resultatlistorna kommer ut.

När det gäller Hasse så tycker jag också att han har gjort en kanonsäsong han med. Köra mot Lindström och gänget är ingen lek och han tog t.o.m poäng i Superbike i Karlskoga :tummenupp Faan det är grymt. Sen har han haft lite otur med bl.a. växellådan och missat ett par race samt att han blev påkörd direkt i chikanen igår och kunde inte fullfölja racet. Nästa år med lite bättre flyt och med fler timmar på nya hojen blir han livsfarlig.

När det gäller mig och A-förare mm vet jag inte ännu. Jag är inte tillräckligt bra för att köra i Nordic Superbike så vi får se hur det blir och det hinner hända mycket innan nästa år. Som snacket går nu blir det 1000cc i Veidec och då går ju SM bort. Då blir det bara SO kvar. Om de nu kommer att köra NSB i SO. Det kanske blir 600 :)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
KennethN skrev:
2488338 Tack alla för de trevliga gratulationerna:Bugar Säsongen har gått mycket bra tycker jag och extra kul med att lyckas behålla 3:e platsen i sammandraget under SM. Det var stenhårt i Falkenberg igår. Ni får läsa racerapporten och kolla på bilderna som kommer ut i veckan. Enl. senaste indikationer från dem som har järnkoll på SO tabellen ser det t.o.m ut som om jag tar 9:e platsen.
Vi får se när de officiella resultatlistorna kommer ut.

När det gäller Hasse så tycker jag också att han har gjort en kanonsäsong han med. Köra mot Lindström och gänget är ingen lek och han tog t.o.m poäng i Superbike i Karlskoga :tummenupp Faan det är grymt. Sen har han haft lite otur med bl.a. växellådan och missat ett par race samt att han blev påkörd direkt i chikanen igår och kunde inte fullfölja racet. Nästa år med lite bättre flyt och med fler timmar på nya hojen blir han livsfarlig.

När det gäller mig och A-förare mm vet jag inte ännu. Jag är inte tillräckligt bra för att köra i Nordic Superbike så vi får se hur det blir och det hinner hända mycket innan nästa år. Som snacket går nu blir det 1000cc i Veidec och då går ju SM bort. Då blir det bara SO kvar. Om de nu kommer att köra NSB i SO. Det kanske blir 600 :)

Jagfår grattulera till en så bra plasering (ja ja jag vet sen som vanligt men man får se de som de är...bättre sent än aldrig :) )

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning