Emmi skrev:Grattis på dej! Vi kommer ner i morrnkväll och käkar pizza & gratulerar dej, sen blir detpå lördag hoppas jag!
![]()
![]()
![]()
Dåså, då blir det så! Vi vet ju att vi kan, Miami Vice, here we come!McB skrev:Det hoppas jag med!![]()
Emmi skrev:Dåså, då blir det så! Vi vet ju att vi kan, Miami Vice, here we come!![]()
BTW, så har vi en present till dej, men jag insåg precis att katten älskar att leka med snöret på presenten så den kanske inte ser så fin ut längre...![]()
McB skrev:Voxi får leka med det snöret om hon vill. Det är tanken som räknas.![]()
Emmi skrev:Men hon tänker nog inte på dej?![]()
Okdå, hon tänker på dej, hälsar gör hon också. Hon ville vinka till dej i webcamen, men msn & camen funkar inte för Jens har formaterat datorn o e inte klar med att lägga in program.McB skrev:Klart hon gör, det är ju min dag idag. Den första vårdagen, därtill.![]()
Emmi skrev:Okdå, hon tänker på dej, hälsar gör hon också. Hon ville vinka till dej i webcamen, men msn & camen funkar inte för Jens har formaterat datorn o e inte klar med att lägga in program.
McB skrev:Vad synd.
Men å andra sidan sitter jag på jobbet, där jag inte har MSN. Kan alltså inte se någon vinkande Voxi.
Goodstuff skrev:GRATTIS!
Vad fick du? En försäkring på bling-blingklockan?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |