Grattis till mig :)

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Vafan! Jag hatar jag-har-tagit-körkort-och-är-så-jävla-bra-fast-alla-andra-är-egentligen-lika-bra-eftersom-de-också-har-tagit-det-men-jag-ville-bara-att-alla-skulle-veta-att-jag-är-lika-bra-som-dem-trådar.

Och så kommer Laddrack och drar upp en gammal dessutom!? whatta fack. Kan du sluta dra upp gamla trådar?

Jag tyckte inte att det var något speciellt att ta körkortet, jag kanske hade blivit glad om jag hade fått det, men jag betalade ju fan för det. Visst, jag var glad att det var över, men inte mer än så, är det bara jag som är okänslig (stenhård :yoparty)eller håller nån med?

Ja, jag är grinig, mitt höstlov består bara utav jobb, från 05-17, så jag har inte tid att putsa på Katie, då blir jag grinig.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Vafan! Jag hatar jag-har-tagit-körkort-och-är-så-jävla-bra-fast-alla-andra-är-egentligen-lika-bra-eftersom-de-också-har-tagit-det-men-jag-ville-bara-att-alla-skulle-veta-att-jag-är-lika-bra-som-dem-trådar.

Och så kommer Laddrack och drar upp en gammal dessutom!? whatta fack. Kan du sluta dra upp gamla trådar?

Jag tyckte inte att det var något speciellt att ta körkortet, jag kanske hade blivit glad om jag hade fått det, men jag betalade ju fan för det. Visst, jag var glad att det var över, men inte mer än så, är det bara jag som är okänslig (stenhård :yoparty)eller håller nån med?

Ja, jag är grinig, mitt höstlov består bara utav jobb, från 05-17, så jag har inte tid att putsa på Katie, då blir jag grinig.

Att laddrack drog upp den var onödigt, hade han tagit och gjorde det för att slippa starta ny tråd vore det bättre

Jag var skitglad när jag tog körkortet, helt enormt då jag väntat på det i ca ett år.
Men inte fan kändes det nödvändigt att starta en tråd, posta i OT-trådarna (både här och på FH) räckte gott o väl.
Sen blev det inte mycket mer för man var ju FFS ute o körde :p
Måste väl vara värsta softien då :yoparty

Vet hur det är med jobb, fast jag jobbar 7-16 visserligen, dock det mest enformiga jobb jag nånsin haft :(
Vad jobbar du med Härnborg?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
mitt höstlov består bara utav jobb, från 05-17, så jag har inte tid att putsa på Katie, då blir jag grinig.

*nynnar* Working five to five, what a way to make a living, la la la :gnissla

Fan vad vad freckt, Katie M :tummenupp

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Getrag :gnissla

Skittrisst med halvbra lön som jag inte får hela av förrän i december :(

Bra betalt på ditec?

åfan, 20 meter från mig då ;)

Halvbra? några jag känner som går VTG sommarjobbade på Getrag och fick 110/h, Första gången dom jobbade där.

Jodå, det duger, men jag får ju snylta lite på produkter också :)

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
åfan, 20 meter från mig då ;)

Halvbra? några jag känner som går VTG sommarjobbade på Getrag och fick 110/h, Första gången dom jobbade där.

Jodå, det duger, men jag får ju snylta lite på produkter också :)

själv har jag 73,22 i timmen, beror väl på åldern.

Jag hoppas dom inte ändrat på lönen för sommaren då :D
Jag går VTG så :p

Var ligger ditec? :va

Snylta FTW :yoparty
Vad snyltar du?

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jepp, du får nog mer nästa år.

På andra sidan gatan ffs. Vid Jysk.

Typ polermedel, vaxer och diverse kemikalier.

Kan ju hoppas på det :)

Aha, antog det men har inte tänkt på nå ditec där. Är så trött när jag åker dit/hem så :p

Najs, vadfan kan jag snylta? :va
vinkelväxlar? haldexkopplingar? :p
Handskar har dom iaf, mina garagehandskar är lite dåliga så

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Najs, vadfan kan jag snylta? :va
vinkelväxlar? haldexkopplingar? :p
Handskar har dom iaf, mina garagehandskar är lite dåliga så

hahaha, ja vafan, du kan ju sno lite grejer så du kan kitta eran bil med 4wd ;) Om ni nu inte har det redan..
Jo, handskar brukar brorsan ta med hem, han jobbar på Powertrain. Dom är najs, skyddsskor får jag också ibland. :)

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
hahaha, ja vafan, du kan ju sno lite grejer så du kan kitta eran bil med 4wd ;) Om ni nu inte har det redan..
Jo, handskar brukar brorsan ta med hem, han jobbar på Powertrain. Dom är najs, skyddsskor får jag också ibland. :)

Hamnade på Getrag :(

Powertrain har iaf en sorts handskar som är bättre, med läder. Getrag har bara en med tyg som suger (tappar oljade lager hur lätt som helst) och ett par med tyg med som nå gummmi i/på.

Och att kitta en bil med 4wd känns lite extrem med mina mekarskills :D

Börjar det lukta OT här? :rolleyes:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Hamnade på Getrag :(

Powertrain har iaf en sorts handskar som är bättre, med läder. Getrag har bara en med tyg som suger (tappar oljade lager hur lätt som helst) och ett par med tyg med som nå gummmi i/på.

Och att kitta en bil med 4wd känns lite extrem med mina mekarskills :D

Börjar det lukta OT här? :rolleyes:

Jaha, det visste jag inte.
haha, jo lite komplicerat är det nog ;)

Ja, men vad ska den här skittråden vara till för nytta annars då? Ot-tråden 4! :yoparty

:rolleyes:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jaha, det visste jag inte.
haha, jo lite komplicerat är det nog ;)

Ja, men vad ska den här skittråden vara till för nytta annars då? Ot-tråden 4! :yoparty

:rolleyes:

Tänkte lite så också, inte direkt en viktig tråd som alla skuttar av glädje av att se :rolleyes:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy