Dr.Bike
Guest
Tror minsann att tjejen fyller jämnt oxå!
30 va?
Alla tillsammans: Ett fyrfaldigt leve - hon leve
HURRA HURRA HURRA HURRA !
30 va?
Kan inte va en dag över 30Dr.Bike skrev:2541629Tror minsann att tjejen fyller jämnt oxå!
30 va?
Men tack! Har du tjyvläst min ålder i bruttor på SH-tråden? Du lyckades exakt få ihop siffrorna och plusen där. Ett riktigt mattesnille! *impregnerad*Dr.Bike skrev:2541629Tror minsann att tjejen fyller jämnt oxå!
30 va?
Hmmm... nä hon kan inte det.Garfield skrev:2541647Kan inte va en dag över 30
HURRA HURRA HURRA HURRA
I aim to please... :änglaflino:Affe_R1 skrev:2541706Grattis din lilla terrorist..
Tack! Jag funderade på om vi möts? Eller har du/jag/båda klarat oss? Oh well, jag följer ditt garagebygge, något säger mig att det får sig ett besök vad det lider.Kamikaze kid skrev:2541827Grattulerar!
Tack till hela familjen.JBG skrev:2542214Morsan, 60-åringen och jag vill oxo vara med å gratta.
Hipp Hipp.. Hurra osv...
Pssst... jag vet hur ung du är...
Tack!Jayhawk skrev:2542916Jag stämmer också in i sången.. Grattis!
Jag fick välja mellan ett tält och en GPS och jag tänkte först på dig men sen kom jag på att en GPS gör större nytta för mig, så att jag inte kör så inihelvete fel hela tiden. Valde jag rätt?JoS skrev:2542947Grattis på dig!
Tusen tack! Vi ses väl snart igen antar jag?Lucky Luke skrev:2542968Grattis, Grattis!
Tack, det blev inte mycket till party, inte ens tårta. Tur att jag får det här!Marytwice skrev:2543744grattis tjejen
Så det kan gå du. Nu får du ta över som nestor. *lämnar över regalierna*Hanlotta skrev:2544424Grattis!
Hey you! Av dig önskar jag mig att få följa med på uppvisning, men det får kanske vänta till nästa år?ReDan skrev:2544803Grattia grattis ; )
Titania skrev:2544833
Tack, det blev inte mycket till party, inte ens tårta. Tur att jag får det här!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari