Grattis Tompalino Till Körkortet!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Fasen va gött Tomas! Nu kan du med ut och köra varenda gång!!! :yoparty

TJOHOO!!!! :banana

GRATTIS!!! :tummenupp

F*n va skoj :)

Inte för att jag träffat dig än men jätte grattis i alla fall :) :tummenupp

Fan va gött tomas!!!!!!!!!!! Nu jäklar ska det köras!!!!!

FIRA NÅN DAG!?!? :banana :tuttar :fyllisar :öl :födelseda :corn :cpparty :dricka :Rockbanan

STORT GRATTIS! :jäs :klappar Det är en rätt trevlig känsla! :yoparty

Edit: Glömde det viktigaste! Se upp för alla brudar nu! :tuttar :näsblod

Last edited:
Tackar, tackar. Det var en rätt skönt känsla faktiskt. Idag har jag väl varit ute o kört sådär 6 timmar i sträck tror jag. :hihi Ska åka till Karlskrona o vila upp mig några dagar innan det är på´t igen. :yoparty Ses till helgen killar. ;) :yoparty

Tompalino skrev:
Tackar, tackar. Det var en rätt skönt känsla faktiskt. Idag har jag väl varit ute o kört sådär 6 timmar i sträck tror jag. :hihi Ska åka till Karlskrona o vila upp mig några dagar innan det är på´t igen. :yoparty Ses till helgen killar. ;) :yoparty

Gör så! Du förresten, jag har hört att lede fi (ryssen) är inne och bubblar runt på svenskt territorium; är det något du kan göra något åt? :hihi

Får passa på att gratulera jag med. Tar även med mig själv i gratulationen som klarade kortet för exakt en vecka sedan.
Nu är det bara hojen som saknas. :yoparty

Äntligen med A-kort!!

GRATTIS Tompalino, (även om jag inte träffat dig...) Jag tog också mitt hojkort IDAG och är så lycklig så jag inte kan sitta still. :banana
Eftersom jag är född i UA blev jag nyfiken på trådarna, var ju bara TVUNGEN att spana lite.
Var faktiskt där och körde lite i somras (eller ÅKTE, som det hette på DEN TIDEN. Men det var ju läääääängesen, numera KÖR man ju mc...), kollossalt underbara vägar att tråcklas med där på Västkusten!!! Vi lär komma tillbaka!!! :yoparty

Selfen skrev:
Får passa på att gratulera jag med. Tar även med mig själv i gratulationen som klarade kortet för exakt en vecka sedan.

Backdraft skrev:
Gör så! Du förresten, jag har hört att lede fi (ryssen) är inne och bubblar runt på svenskt territorium; är det något du kan göra något åt? :hihi

Ska se vad jag kan göra... (Jag) :fatta! (lede fi)

:banana

Selfen skrev:

Då får jag ta o gratulera, skaffa hoj fort då så sticker vi ut o kör lite. :tummenupp

relila27 skrev:
GRATTIS Tompalino, (även om jag inte träffat dig...) Jag tog också mitt hojkort IDAG och är så lycklig så jag inte kan sitta still. :banana
Eftersom jag är född i UA blev jag nyfiken på trådarna, var ju bara TVUNGEN att spana lite.
Var faktiskt där och körde lite i somras (eller ÅKTE, som det hette på DEN TIDEN. Men det var ju läääääängesen, numera KÖR man ju mc...), kollossalt underbara vägar att tråcklas med där på Västkusten!!! Vi lär komma tillbaka!!! :yoparty

Då räknar jag med att vi syns till nästa sommar i alla fall. :) Grattis själv förresten. :yoparty

sanntur skrev:
Ska du me ut i nån grusgrop och träna lite, jag har precis köpt en husqvarna 610..
Om du vet nåt bra ställe där man kan smygträna så e jag på,
jag kan ju knappt starta fanskapet... :skrämd :hoppa

Jag hänger mer än gärna med ut och leker. Just nu sitter dock motardhjulen på den. Men i garaget står offroadfäljarna med helt askassa däck på.
Måste pilla iordning ekonomin innan jag kan pynta nya bara.
Kostar ju inte gratis :rolleyes: med Körkort Utrustning och båge. Inte nog med det, Skall bli farsa vilken sekunde som helst :yoparty . (ligger redan 5 dagar efter utsatt datum.)
Men som sagt, skall du ut och leka lite så hänger jag på.
Bor i Hogstorp.

sanntur skrev:
Ska du me ut i nån grusgrop och träna lite, jag har precis köpt en husqvarna 610..
Om du vet nåt bra ställe där man kan smygträna så e jag på,
jag kan ju knappt starta fanskapet... :skrämd :hoppa

Gruskrossen vid fröland är sköj att köra på, herrsta fjället likaså. Kanske inte är så omtyckt att köra på dessa stället, men vart är det det :gnissla

sanntur skrev:
Hogstorp...
Är du nån kändis??
Jag känner säker en eller två därifrån..

Hehe,
Nee nån kändis i hogstorp är jag inte. Flyttade hit i februari efter 5 år i GBG.
Är från början uppväxt 22år uppe runt sommarhemmet, så om du känner någon däromkring så kanske jag har koll på dom.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back