RASET skrev:2343058Grattis till vinsten på mantorp Mats.
Och ett stort GRATTIS till Rickard som vann i mantorp +Att han tog ledningen i EM.
Jaså, det var du ändå som var där och vann. Tyckte väl att jag kände igen hojen Gratulerar! En bild på din båge kommer här nedan. Den där vita hojen på den andra bilden (eller silver var det kanske), vad är det förnågot? Den stod i samma tält iallafall. Jag är inte så duktig på att känna igen ramar...mrblue9r skrev:2345260Tackar tackar..
Måste erkänna att det skänndes förbannat bra att vinna där nere efter en sån kanontävling som det var...massvis med folk och kanonväder hela helgen.
Även jag lyfter på hatten åt Rickard
Super grattis
mvh
Tackar..Japp det var jag,, var du där och smyg fota?lahi skrev:2345797Jaså, det var du ändå som var där och vann. Tyckte väl att jag kände igen hojen Gratulerar! En bild på din båge kommer här nedan. Den där vita hojen på den andra bilden (eller silver var det kanske), vad är det förnågot? Den stod i samma tält iallafall. Jag är inte så duktig på att känna igen ramar...
mrblue9r skrev:2347933Tackar..Japp det var jag,, var du där och smyg fota?
Den silverfärgade hojen är en Yamaha FZ-750 -85 med en FZR-1000 motor och turbo.....ganska brutal maskin..utan "bling".och jox. Man kan säga att det är ett lågbudjetbygge med klass.
Går så in i hel¤¤¤e gör den om han lyckas hålla båda hjulen i backen..(villket händer allt för sällan)...
lahi skrev:2348312Jajjemän, jag smög rundor och fotade både det ena och det andra Det fanns mycket intressant där. Men jag hälsade inte eftersom det var tomt i ditt tält när jag var där...
Ahaaaa, så det var en FZ! Fräckt! Gammelhoj som fighter och med överdimensionerad motor och turbo, kan det bli bättre Kan tänka mig att den reser sig ofta... Med turbogathojar har man ju framhjulet i luften mest hela tiden På min hoj går det 3-4 bakdäck på ett framdäck
Jodå, jag har några stycken. Tyvärr inga körbilder på hojarna eftersom min zoom inte räckte till från läktarna... Dessutom hade jag fullt upp med att hålla för öronen när de större klasserna körde, t.ex. top fuel. Är här någon som vill ha en bild i 2272x1704 så säg till.J.J skrev:2351802Fler bilder att lägga ut för oss som inte kunde vara där ????
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |