Grekernas andra film

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Fattar inte varför mupparna ska sladda med bakbromsen in i kurvorna?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Dom motor bromsar, växlar ner som fan innan kurvan ju!!

ne fan det måste vara fotbroms? De låser ju upp hela bakhjulet. motorbroms i de hastigheterna skulle inte gå att kontrollera så väl, eller?

De låser väl upp för att imponera, och det gjorde de verkligen på mig.

Omkörningen i highlightsfilmen är ju sjuk, kör om i en skymd kurva och får möte.

Annars har ju Fastbikes en grym rulle när de kör till frankrike från England. På en av vägarna gör de en rejält dum kurvtagning och snubben som burkar träffar mötandes bil backspegel med axeln.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag tycker solklart att det ser ut som de provocerar fram sladdarna med bakbromsen, dessutom har väl de där hojarna slirkoppling. Jag har inte kört en så jag vet inte hur effektiv en sån är men inte så där dålig iallafall.
Sen tycker jag inte att de kör så omdömmeslöst som man kan tro, många av de vänsterkurvorna är nog bättre sikt genom än vad vi ser genom kameran. Det är nog farligare att möta den där lastbilen i fel tillfälle.

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
ne fan det måste vara fotbroms? De låser ju upp hela bakhjulet. motorbroms i de hastigheterna skulle inte gå att kontrollera så väl, eller?

De låser väl upp för att imponera, och det gjorde de verkligen på mig.

Omkörningen i highlightsfilmen är ju sjuk, kör om i en skymd kurva och får möte.

Annars har ju Fastbikes en grym rulle när de kör till frankrike från England. På en av vägarna gör de en rejält dum kurvtagning och snubben som burkar träffar mötandes bil backspegel med axeln.

Då skulle det vel inte hacka så som det gör om man andvänder fotbromsen:confused: jaja jag får prova till sommaren :)

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Hehehe. Galningar. :D

Jag vet att grekland bara har 2 banor för mc. Dessa grabbar får då ta till att göra bana utav bergsvägar. Fina vägar men farliga.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...