andersbrink
hasenfrasen
Det finns spaltmil skrivet om turbo och trycksättning av förgasare här på sporthoj.
Originalförgasare är enkla att trycksätta och fungerar bra med originalbestyckningen om allt blev rätt gjort. Behöver du byta munstycken har du gjort något fel med trycksättningen av förgasarna (annat än att fetta upp huvudmunstycket ett eller två snäpp för extrakylning).
Använd ett agreggat som är lätt och litet, t.ex. TD04-13G/7 TD04-15/16/18/19 etc. Vill du ha 200, 250, 300, 350 eller 420 hästar på bakhjulet?
Originalförgasare är enkla att trycksätta och fungerar bra med originalbestyckningen om allt blev rätt gjort. Behöver du byta munstycken har du gjort något fel med trycksättningen av förgasarna (annat än att fetta upp huvudmunstycket ett eller två snäpp för extrakylning).
Använd ett agreggat som är lätt och litet, t.ex. TD04-13G/7 TD04-15/16/18/19 etc. Vill du ha 200, 250, 300, 350 eller 420 hästar på bakhjulet?
Ratfighter skrev:Vad tror du om orginal förgasare?
Vad för storlek/sorts turboagg ska jag satsa på?