GRIFFIN BIKERS Ny Mcc-klubb i Norrköping

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
App app app.... Hälften så roligt! Bara 250cc / cylle :fakta

Jag tror på den tesen med. Hämtar min nöjesmaskin imorgon hursomhelst. Hoppas på några varma dagar till framöver. Måste få svina lite med nya hojen!

Summa på året blir då:

3st sålda hojar
2st köpta
2st segelbåtar
1st såld

Förresten, lite pinsamt att ha en motard och inte kunna slanga :näsblod

Last edited:

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Jag tror på den tesen med. Hämtar min nöjesmaskin imorgon hursomhelst. Hoppas på några varma dagar till framöver. Måste få svina lite med nya hojen!

Summa på året blir då:

3st sålda hojar
2st köpta
2st segelbåtar
1st såld

Förresten, lite pinsamt att ha en motard och inte kunna slanga :näsblod

Sååå sweeet, måste lägga upp några bilder sen, så vi får se på skönheten. själv blir det inge mer åka denna säsong:huvet

bra då har jag någon att träna slangning med nästa säsong :banana

Precis dubbelt så roligt:tummenupp

du vet ju inte vad som är kul, det är ju problemet med dig kisstratt, är det inte bara att sälja skräpet du har:D och byta till en riktig hoj, jag menar har du redan bytt så många ggtr så kan du byta igen:yoparty

och denna gång bli nöjd på riktigt:arsele

Last edited:

borstis

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
-2000 Honda sp1
Sååå sweeet, måste lägga upp några bilder sen, så vi får se på skönheten. själv blir det inge mer åka denna säsong:huvet

du vet ju inte vad som är kul, det är ju problemet med dig kisstratt, är det inte bara att sälja skräpet du har:D och byta till en riktig hoj, jag menar har du redan bytt så många ggtr så kan du byta igen:yoparty

och denna gång bli nöjd på riktigt:arsele
nää visst skulle jag kunna byta till motard igen men vill kunna åka mer än 5mil utan att beställa ny röv på postorder:arsele men man kan ju inte sticka under stolen att dom tigger bus:tummenupp

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
nää visst skulle jag kunna byta till motard igen men vill kunna åka mer än 5mil utan att beställa ny röv på postorder:arsele men man kan ju inte sticka under stolen att dom tigger bus:tummenupp

det är ju i och för sig sant, beror väl på vilken hoj man väljer, min hoj är nice att sitta på, men superduke R är ju bara en pappskiva att sitta på:huvet fast den är ju sjukt snyggare:yoparty

din duger:tuttar

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe

Klart och betalt! Nu står den i garaget! Testkörde 200 meter i blötan, svårt att säga något konkret men visst är det kul när det spinner vilt :)

Edit: numera nyvurpad och klar, man köper en motard för att vara lite mer safe. Men när man kör så drar man i backen efter 10 minuter :D

Ska beställa blinkers idag!

Hela skinnstället blev upprivet också :huvet

Bifogat

• IMAG0137.jpg
    IMAG0137.jpg
    234.7 KB · Visningar: 62
Last edited:

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Klart och betalt! Nu står den i garaget! Testkörde 200 meter i blötan, svårt att säga något konkret men visst är det kul när det spinner vilt :)

Edit: numera nyvurpad och klar, man köper en motard för att vara lite mer safe. Men när man kör så drar man i backen efter 10 minuter :D

så nice att det är klart:yoparty dock inte så bra att du redan har klotat:huvet som tur var så hände det inget allvarligt eller ?

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
så nice att det är klart:yoparty dock inte så bra att du redan har klotat:huvet som tur var så hände det inget allvarligt eller ?

Nä det är lugnt. Svullet knä är allt! Ska sanningen fram så är kläderna på bilden det jag hade på mej. "Ska bara testa en liten sväng" det är tydligen då det händer.

Last edited:

borstis

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
-2000 Honda sp1

Tur att du inte skadade dig mer än så!! Välkommen tillbaka till hojvärlden:tummenupp

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Tur att du inte skadade dig mer än så!! Välkommen tillbaka till hojvärlden:tummenupp

Tack för det, det värmer! Passade på att göra vurpa nummer två idag dock. Nu gick det sakta i leran så i princip stillastående :D

Fan så skoj det är Braap braap BRAAAP. Nu med crashpuckar, öppnad luftburk, 15 drev fram och modifierad momentstrypning! Skaffa en ni med! Det finns ju skitmycket parkeringar, skogsvägar, cykelbanor mm

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Tack för det, det värmer! Passade på att göra vurpa nummer två idag dock. Nu gick det sakta i leran så i princip stillastående :D

Fan så skoj det är Braap braap BRAAAP. Nu med crashpuckar, öppnad luftburk, 15 drev fram och modifierad momentstrypning! Skaffa en ni med! Det finns ju skitmycket parkeringar, skogsvägar, cykelbanor mm

ja den bjuder jag på:D hihihii fan vad skoj, mmm.. man blir ju sugen som fan, längtar till våren:huvet

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Blev en tur idag. Någon mil kanske innan handskarna började kyla igenom och det kändes smått obehagligt att köra på de mörkare partierna!

Nyheter
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2