Blip
Dum spiro, spero
HAHA och du gnäller på mig att jag byter hojar som kalsonger du har ju inte ens kört 200mil på din!!! Nääää köp en honda cb1000r istället
Nej för fanken. En sån måste man ju vara rädd om!
HAHA och du gnäller på mig att jag byter hojar som kalsonger du har ju inte ens kört 200mil på din!!! Nääää köp en honda cb1000r istället
Precis dubbelt så roligt???
Den har ju fyra (4) cylindrar!
Precis dubbelt så roligt
App app app.... Hälften så roligt! Bara 250cc / cylle
Jag tror på den tesen med. Hämtar min nöjesmaskin imorgon hursomhelst. Hoppas på några varma dagar till framöver. Måste få svina lite med nya hojen!
Summa på året blir då:
3st sålda hojar
2st köpta
2st segelbåtar
1st såld
Förresten, lite pinsamt att ha en motard och inte kunna slanga
Precis dubbelt så roligt
nää visst skulle jag kunna byta till motard igen men vill kunna åka mer än 5mil utan att beställa ny röv på postorder men man kan ju inte sticka under stolen att dom tigger busSååå sweeet, måste lägga upp några bilder sen, så vi får se på skönheten. själv blir det inge mer åka denna säsong
bra då har jag någon att träna slangning med nästa säsong
du vet ju inte vad som är kul, det är ju problemet med dig kisstratt, är det inte bara att sälja skräpet du har och byta till en riktig hoj, jag menar har du redan bytt så många ggtr så kan du byta igen
och denna gång bli nöjd på riktigt
nää visst skulle jag kunna byta till motard igen men vill kunna åka mer än 5mil utan att beställa ny röv på postorder men man kan ju inte sticka under stolen att dom tigger bus
Respektdet är ju i och för sig sant, beror väl på vilken hoj man väljer, min hoj är nice att sitta på, men superduke R är ju bara en pappskiva att sitta på fast den är ju sjukt snyggare
din duger
Sååå sweeet, måste lägga upp några bilder sen, så vi får se på skönheten. själv blir det inge mer åka denna säsong
bra då har jag någon att träna slangning med nästa säsong
Klart och betalt! Nu står den i garaget! Testkörde 200 meter i blötan, svårt att säga något konkret men visst är det kul när det spinner vilt
Edit: numera nyvurpad och klar, man köper en motard för att vara lite mer safe. Men när man kör så drar man i backen efter 10 minuter
Ska beställa blinkers idag!
Hela skinnstället blev upprivet också
så nice att det är klart dock inte så bra att du redan har klotat som tur var så hände det inget allvarligt eller ?
Nä det är lugnt. Svullet knä är allt! Ska sanningen fram så är kläderna på bilden det jag hade på mej. "Ska bara testa en liten sväng" det är tydligen då det händer.
Tur att du inte skadade dig mer än så!! Välkommen tillbaka till hojvärldenKlart och betalt! Nu står den i garaget! Testkörde 200 meter i blötan, svårt att säga något konkret men visst är det kul när det spinner vilt
Edit: numera nyvurpad och klar, man köper en motard för att vara lite mer safe. Men när man kör så drar man i backen efter 10 minuter
Ska beställa blinkers idag!
Hela skinnstället blev upprivet också
Tur att du inte skadade dig mer än så!! Välkommen tillbaka till hojvärlden
Tack för det, det värmer! Passade på att göra vurpa nummer två idag dock. Nu gick det sakta i leran så i princip stillastående
Fan så skoj det är Braap braap BRAAAP. Nu med crashpuckar, öppnad luftburk, 15 drev fram och modifierad momentstrypning! Skaffa en ni med! Det finns ju skitmycket parkeringar, skogsvägar, cykelbanor mm
ja den bjuder jag på hihihii fan vad skoj, mmm.. man blir ju sugen som fan, längtar till våren
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|