Grillgaller som inte kostar som en hel grill?

Dessutom blir tydligen bromsrengöring lätt till fosgen om det hettas upp. Lungödem vill man nog slippa...

Behöver man inte mosa på me nån inert gas för å få reaktionen så fosgen bildas? Läste om nån tig-svetsare här på forat vill ja minnas... Obehagliga symptom oavsett...

Ähh, ingen lyssnar på dig fattar du väl. Men när jag ändå tog mig tid; Vad fan är betpasta? Gjord på rödbetor?

Nej sockerbetor.

I princip svavelsyra, salpetersyra och flourvätesyra. All bearbetat rostfritt betas för att avlägsna icke önskvärda oxider och bilda ny skyddande kromoxid.

är det så bara verkligen?. använder det på jobbet ibland, fräter rätt bra vad jag förstått. luktar stark som fasen också.
sökte o det var tydligen svavelsyra ,salpetersyra plus nån annan syra.Får man svavelsyra på huden o sköljer av det ganska så fort så är det ingen fara

sökte o det var tydligen svavelsyra ,salpetersyra plus nån annan syra.Får man svavelsyra på huden o sköljer av det ganska så fort så är det ingen fara

ok. sånt här ska man ju egentligen veta när man håller på med skiten..

är väl när man får det i ögonen som det kan skita sig.

men vad händer om man får det i sig då?

Last edited:
Jo får man i ögonen är det illa gäller att skölja snabbt o sen till sjukhus .Vetefan hur det är o få i sej men magen har ju syra i sej men matstrupen lär väl ta stryk.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back