Nu vete tusan om ni inte svamlar allihopa.
Jag har blivit av med körkortet 3 gånger pga fortkörning o vårdslöshet i trafik.
Fått 10-15 böter för fortkörning
Fan vet hur många för att jag kör utan fegsnöret.
Osv osv grov olovlig körning då jag kör med fordonet inte med kortet.
Längst indragen tid 12 månader 174 km på 70 sträcka i ca 2 mil dock 23:00 + på kvällen bötersbelopp 700 spänn.
Fotboja i 2 månader.
Skräm inte tjejen att det blir fängelse o dyligt max fotboja, åka till jobbet som vanligt men sitta o kolla film på kvällen.
Men att försöka dra snuten, nä man stannar direkt o tar ett trevligt snack det underlättar absolut.
I mitt 12 månaders indrag var det så att jag klippte civil bilen o det tog dom 2 mil att masa sig ikapp mej då jag körde lungt på 70 streckad men snitt farten på mätningen gav 174 km, 2 km mindre i snitt än resan runt Vänern på 3,5 timmar.
Har du erkänt blir du garanterat dömd men knappast till fängelse, är det första gången du är i klammer med rättsväsendet så får du garanterat en relativt mild dom.
Bit ihop kom igen men försök aldrig dra snuten.. Dom är inte så dumma som folk tycks tro..
Hade Föresten polisen efter mej i regnet idag på väg hem i 100-110 på 80 väg,. Kör man inte idiot så skiter dom väll i din fortkörning.
My 50 cent