GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ni som gillar Wenhovs förslag bör maila till godke@algonet.se
så att Eva får feed back ifrån oss, detta är jätteviktigt då Eva gärna vill ha förslag om förbättringar och säkrare körning.
Jag citerar Wenhov: Det är inget lätt problem att lösa med det stora antalet cyklar på träningarna, men nu är det klart fler A+B-förare än Amatörer med, och det känns som om fartskillnaden i A+B-gruppen är oerhörd. Dom snabbaste kör kanske på 1.03 medan dom långsammaste kör på 1.30. Det är en fartskillnad på ca 50%! Har man då över 30 cyklar på banan så är det inte konstigt att det händer olyckor.
Det smartaste är nog att köra en amatörgrupp och två A+B-grupper, där A-förare + snabba B-förare kör i en grupp och övriga B-förare i en annan. Det ger både bättre kvailtet och en säkrare träning för alla.
Maila till Eva nu så att vi får säkrare körning
så att Eva får feed back ifrån oss, detta är jätteviktigt då Eva gärna vill ha förslag om förbättringar och säkrare körning.
Jag citerar Wenhov: Det är inget lätt problem att lösa med det stora antalet cyklar på träningarna, men nu är det klart fler A+B-förare än Amatörer med, och det känns som om fartskillnaden i A+B-gruppen är oerhörd. Dom snabbaste kör kanske på 1.03 medan dom långsammaste kör på 1.30. Det är en fartskillnad på ca 50%! Har man då över 30 cyklar på banan så är det inte konstigt att det händer olyckor.
Det smartaste är nog att köra en amatörgrupp och två A+B-grupper, där A-förare + snabba B-förare kör i en grupp och övriga B-förare i en annan. Det ger både bättre kvailtet och en säkrare träning för alla.
Maila till Eva nu så att vi får säkrare körning