nabru
Medlem
Eftersom trådarna "Goldwing" och "Ifall ni kommer först till en Honda Goldwing" trots allt genererat en hel del glada miner hos oss sporthojjsåkare - kanske inte riktigt lika glatt för just dig som har en parkerad i garaget - tänkte jag att vi kanske kunde göra en gemensam gruppbeställning av wingen. Allt för att hålla nere priset på en rimlig nivå.
Viktigt är dock att var och en av oss får chans att välja en personlig tillvalsutrustning som känns mest rätt utifrån egna intressen och "style". Därför tänkte jag att vi kan specificera utrustningen nedan för var och en av oss.
---
Egentligen skulle jag ha börjat men jobbet kallar på mig så någon annan får ta ansvaret och bli förste beställare. Lycka till!
Viktigt är dock att var och en av oss får chans att välja en personlig tillvalsutrustning som känns mest rätt utifrån egna intressen och "style". Därför tänkte jag att vi kan specificera utrustningen nedan för var och en av oss.
---
Egentligen skulle jag ha börjat men jobbet kallar på mig så någon annan får ta ansvaret och bli förste beställare. Lycka till!