MikkE
Guest
Tackar så mkt för intresse allihopa så att det blev av och TACK Mr K!!
MikkE skrev:Tackar så mkt för intresse allihopa så att det blev av och TACK Mr K!!
MikkE skrev:Tackar så mkt för intresse allihopa så att det blev av och TACK Mr K!!
A man gotta do what a man gotta do ....oXydex skrev:Lysande MrK för jobbet.
/oXydex
Tack för en fin ide ....stoffer skrev:Tack för att du tog hand om del 2 MrK, hade antagligen inte hunnit göra det själv än heller, 210h på jobbet blev det i december
Skönt att det var fler än jag som tyckte det var en bra idé!
Starkt jobbat MrK!
då måste jag få allt senast imorron ... och det går inte för headseten e inte skickade från tyskland än ....... sorryMikkE skrev:Tror du att de hinner att komma till sthlm innan 20e?
Rackarns! Skulle vara bra och ha dem i Chamonix nu i veckan som kommer. Aja, är väl här i sthlm när jag kommer hem igenMr K skrev:då måste jag få allt senast imorron ... och det går inte för headseten e inte skickade från tyskland än ....... sorry
MikkE skrev:Rackarns! Skulle vara bra och ha dem i Chamonix nu i veckan som kommer. Aja, är väl här i sthlm när jag kommer hem igen
Jodå, visst får man ha detoXydex skrev:Är de lagliga i Chamonix då?
Man vet aldrig hur det är med walkies ute i vida världen vet du.
har du någon länk med fakta?Trallhusbjörn skrev:I vissa länder i europa får man inte använda sig av kanal 1 och 2 med walkies... Annars så får man nog använda dem hur som helst.
Jag skaTrallhusbjörn skrev:
Blir det tillräckligt många så fixxar jag en runda till .... minst 20st ......Red skrev:Tippar nog på att dom andra är bättre. fanns ju röststyrning m.m. på dom.
Men man vet aldrig.
Kan dock passa på att fråga trådstartaren om det blir en sväng till.. missade tråden innan..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|