Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Riskok

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
JKPG
Hoj
Pocket Bike
UrbanTiger skrev:
Tycker inte att du har en ödmjuk framtoning. Jag tror att alla vet att du fixade detta på Zatzy, men du har inte gjort nått för att någon ska tacka dig här :gnissla

Nja ödmjuk och ödmjuk är jag väl kanske inte.
Tror nog inte det är en fördel när det gäller sådanan här affärer.
Saker ska fram och någon måste fixa det. Jag tror fortfarande att själv är bästa dräng. Jag tror att ni måste tacka Sam för det här då båda han och jag vet att det kommer bli ett helvete då hojarna är hemma. Men allt har ett slut och när jag gjort detta än gång så kommer jag kunna göra det en gång till. Därför tog jag bara hem en 20fotare. Alla jag pratat med tycker att min framtoning är rätt. Nästa gång jag tar hem en "låda" till så kanske 300 hojar behöver delar och då tar man med sig det också. Kommer även då erbjuda tändstift till varje hoj för mitt inköps pris. Hojen kommer ha allt vad skit heter på den tror jag så man kanske mår bättre av att byta lite saker som tändstift mm. Min nästa order kommer vara 100% speciall. Alltså kommer jag se till att man kan köpa vilke modell som helst samt vilken färg som helst.

Så alla som vill ha en chopper, ATV eller något annat kul på sidan kan vänta ett litet tag så kan ni handla det utav mig istället. :banana

MVH Patrik
 

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
sthlm
Hoj
-
Riskok skrev:
Nja ödmjuk och ödmjuk är jag väl kanske inte.
Tror nog inte det är en fördel när det gäller sådanan här affärer.
Saker ska fram och någon måste fixa det. Jag tror fortfarande att själv är bästa dräng. Jag tror att ni måste tacka Sam för det här då båda han och jag vet att det kommer bli ett helvete då hojarna är hemma. Men allt har ett slut och när jag gjort detta än gång så kommer jag kunna göra det en gång till. Därför tog jag bara hem en 20fotare. Alla jag pratat med tycker att min framtoning är rätt. Nästa gång jag tar hem en "låda" till så kanske 300 hojar behöver delar och då tar man med sig det också. Kommer även då erbjuda tändstift till varje hoj för mitt inköps pris. Hojen kommer ha allt vad skit heter på den tror jag så man kanske mår bättre av att byta lite saker som tändstift mm. Min nästa order kommer vara 100% speciall. Alltså kommer jag se till att man kan köpa vilke modell som helst samt vilken färg som helst.

Så alla som vill ha en chopper, ATV eller något annat kul på sidan kan vänta ett litet tag så kan ni handla det utav mig istället. :banana

MVH Patrik
du ska frångå o beställa minst 5 av respektive modell alltså? blev det inte mkt dyrare så?
 

fi99e

Wee
Gick med
15 Jul 2003
Ort
i ett gult hus
Hoj
:( kommer...
men asså dedär med att folk ev bara kan få en per beställning tycker jag inte verkar bra. jag beställde inte pga att vi (jag och min m8) tyckte att de vore lättare att ta de på en beställning (inträsse anmälan) med pengar m.m ...
tror de kan vara flera som har gjort samma.
eller hur blir de skall jag lägga in en inträsse anmälan jag också och ta bort den som stog på min kompis?

Edit: sen riskok skulle inte vi kunna köpa delar med i din beställning sen?
även om vi inte beställer via dig asså...
 
Last edited:

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
Vilka ska man Pm:a sin beställning till? Mac och Sam?

Jag vill iaf ha dessa!

6 st LY-CIG14E, i färgerna 1 st color combination, 3 st blå och 2st röd.
Alltså dom som går i 70 km/h :yoparty

Nicklas
Uppsala
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
Nalken skrev:
Vilka ska man Pm:a sin beställning till? Mac och Sam?

Jag vill iaf ha dessa!

6 st LY-CIG14E, i färgerna 1 st color combination, 3 st blå och 2st röd.
Alltså dom som går i 70 km/h :yoparty

Nicklas
Uppsala

till mac

Namn
SH-Nick
Modell
Färg
Antal
 

Riskok

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
JKPG
Hoj
Pocket Bike
fi99e skrev:
men asså dedär med att folk ev bara kan få en per beställning tycker jag inte verkar bra. jag beställde inte pga att vi (jag och min m8) tyckte att de vore lättare att ta de på en beställning (inträsse anmälan) med pengar m.m ...
tror de kan vara flera som har gjort samma.
eller hur blir de skall jag lägga in en inträsse anmälan jag också och ta bort den som stog på min kompis?

Edit: sen riskok skulle inte vi kunna köpa delar med i din beställning sen?
även om vi inte beställer via dig asså...

Klart vi fixar delar sen.

Efter första ordern så får man beställa det man vill. Dom vill bara sälja och vi vill bara köpa så det är inga problem

MVH Patrik
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Nalken skrev:
Vilka ska man Pm:a sin beställning till? Mac och Sam?

Jag vill iaf ha dessa!

6 st LY-CIG14E, i färgerna 1 st color combination, 3 st blå och 2st röd.
Alltså dom som går i 70 km/h :yoparty

Nicklas
Uppsala

Det är mac som du PM:ar sen efter ett tag så lägger han in dig å din beställning på den här sidan: http://wb275134.bahnhofbredband.se

edit: DJM han före..
 
Last edited:

Silverstone

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
växjö
Hoj
honda
priser

tänkte vart se man vad hojarna kosta?

tänkte på denna LY-CIG12 tänkte beställa 2 st men vill veta priset
 

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
Viggo skrev:
hej, kan inte riskok bara flytta över detta till zatzy o göra en till beställning?

jag är iaf intresserad av en dirt bike (GS307), väntar dock o skriva upp mig på listan. Såg på zatzy att det måste vara minst 5personer på den.. ingen annan som är intresserad. undrar också om någon vet pris och färgalternativ?

http://ybob.en.ec21.com/GC00500824/CA00531420/dirt_bike.html
Tar nog en gs307 till grabben oxå
 

fi99e

Wee
Gick med
15 Jul 2003
Ort
i ett gult hus
Hoj
:( kommer...
tänkte på en grej kan inte nån typ sam eller nån som håller i de lite göra en ny tråd där dom skriver på första sidan vad som gäller och uppdatera den lite då och då. så slipper vi massa frågor om vad kostar dom vem skall jag pm'a m.m
tycker jag iaf e en bra idé...
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
fi99e skrev:
tänkte på en grej kan inte nån typ sam eller nån som håller i de lite göra en ny tråd där dom skriver på första sidan vad som gäller och uppdatera den lite då och då. så slipper vi massa frågor om vad kostar dom vem skall jag pm'a m.m
tycker jag iaf e en bra idé...
Finns redan på

http://www.cuihan.com/
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Jag tycker att Swedie ska lägga till en ny grupp när alla har fått sina cycklar för det kommer nog bli en hel del som kommer att ha en mini.
Så jag tycker han ska göra en Team Mini som alla som har får gå med i( även andra också förståss).
Men de är vad jag tycker.

//Jens
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top