UrbanTiger skrev:Tycker inte att du har en ödmjuk framtoning. Jag tror att alla vet att du fixade detta på Zatzy, men du har inte gjort nått för att någon ska tacka dig här
Nja ödmjuk och ödmjuk är jag väl kanske inte.
Tror nog inte det är en fördel när det gäller sådanan här affärer.
Saker ska fram och någon måste fixa det. Jag tror fortfarande att själv är bästa dräng. Jag tror att ni måste tacka Sam för det här då båda han och jag vet att det kommer bli ett helvete då hojarna är hemma. Men allt har ett slut och när jag gjort detta än gång så kommer jag kunna göra det en gång till. Därför tog jag bara hem en 20fotare. Alla jag pratat med tycker att min framtoning är rätt. Nästa gång jag tar hem en "låda" till så kanske 300 hojar behöver delar och då tar man med sig det också. Kommer även då erbjuda tändstift till varje hoj för mitt inköps pris. Hojen kommer ha allt vad skit heter på den tror jag så man kanske mår bättre av att byta lite saker som tändstift mm. Min nästa order kommer vara 100% speciall. Alltså kommer jag se till att man kan köpa vilke modell som helst samt vilken färg som helst.
Så alla som vill ha en chopper, ATV eller något annat kul på sidan kan vänta ett litet tag så kan ni handla det utav mig istället.
MVH Patrik