elmgren skrev:Känns lite mysko att det ska betalas med sååå kort varsel med tanke på att ett exakt pris inte verkar komma förrän torsdag... om ens då...
Jag menar, den 30'e är på måndag....
Bara min åsikt!
Sam skrev:
fax skrev:betyder iallafall att jag måste smita från jobbet för att gå till banken som stänger 15:00 antar att fler har det bekymmret ?
fax skrev:Ehhh och är det 247 dollares man ska sätta in på det där dollarkontot för en LY-CIG 14E som jag fattade så var det den summan som gällde ?
men man vill kanske ha nån bekräftelse på det ? kan inte nån av dom som vet lite om det här uttala sig ?
betyder iallafall att jag måste smita från jobbet för att gå till banken som stänger 15:00 antar att fler har det bekymmret ?
jonasjacobson skrev:jag vill inte verka stöddig elelr nåt men har nån verkligen koll på att inte vi blir lurade? jag menar....alla kanske betalar in nu, det kanske aldrig har varit nån diskussion med kineserna etc...är det nån som vet att man inte kan ta ut pengar från det där kontot och sticka utan att beställa hem pocketbikesen?
jonasjacobson skrev:jag vill inte verka stöddig elelr nåt men har nån verkligen koll på att inte vi blir lurade? jag menar....alla kanske betalar in nu, det kanske aldrig har varit nån diskussion med kineserna etc...är det nån som vet att man inte kan ta ut pengar från det där kontot och sticka utan att beställa hem pocketbikesen?
plaz skrev:Ringde Föreningssparbanken idag, för att ta reda på om det skulle kosta något att göra växling/överföring. Ingen kostnad utgår, det enda banken tjänar på växlingen är gapet mellan köp och säljkurs. Köpkursen, som är aktuell i det här fallet, finns på http://www.foreningssparbanken.se/valuta/valuta_sedel.html
Idag ligger den på 7:67
Kawwa skrev:citat :
Sedan om ni vill skänka en slant till Mac, kan ni lägga den till i beställningen. Han har gjort ett hästjobb med beställningarna.
Slut citat.
Om man skall betala 247 USD så kan man exempelvis betala in 252 USD, är det så ni menar ?
Men om man tycker att Sam skall ha en slant då ? Vart skickar man pengar då ?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|