Gruppköp av skinnställ á 3000 SEK

Status
Ej öppen för fler svar.

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Se sista inlägg..

Last edited:

stinsen

El stinso!
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
zzr
Hallå!!
Känner igen säljaren på Leopak,, Georg Mattson han härstammar från Mora, från begynnelsen.
Har för mig att priset var billigare än 3000:- för ställen.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
antingen är han blåst å inte vet vart man hittar billiga skinnställ eller så försöker han snuva sh:are på pengar som alla andra :p

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Ehh....... beställ Alpinestars från USA och betala samma! (eller mindre :rolleyes: )

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
stinsen skrev:
Hallå!!
Känner igen säljaren på Leopak,, Georg Mattson han härstammar från Mora, från begynnelsen.
Har för mig att priset var billigare än 3000:- för ställen.

Jag är i kontakt med ledningen och flertalet säljare där men har inte hört det namnet förräns du nämnde det :confused:

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
MostWanted_NKPG skrev:
antingen är han blåst å inte vet vart man hittar billiga skinnställ eller så försöker han snuva sh:are på pengar som alla andra :p

Jag har inte sett billigare ställ på marknaden, och nej jag snuvar ingen på några pengar. Bedragare hittas ALLTID och brukar bli kölhalning, så korkad är jag inte :)

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
UrbanTiger skrev:
Skickade en prisförfrågan till det där Leopac i våras men dom sket i att svara. Seriös firma ? Tills annat är bevisat, nej tack :tummenner

Har stått i nära förbindelse (ett par mail/telefonsamtal i veckan) med dessa sedan Oktober förra året då jag köpte min första jacka ifrån dem, aldrig några problem med kommunikationen. Ditt mail kan ha hamnat i junk mail eller liknande, kan inte svara på det tyvärr :(

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Den suiten vill jag ha!! Fan vad coolt :lol

Bifogat

• suit_jack.jpg
    suit_jack.jpg
    48.6 KB · Visningar: 125

#78#

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
Blade
Någon som vet hur det är med storlekarna. Jag måste byta ställ. Har ett 54 som blivit en del för stort. någon som har ett tips jag är 180/85

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Såg sjysta ut, dock så skulle man ju vilja testa stället innan för att ha en hum om strl då detta kan skilja kopiöst på olika modeller.

måste fundera lite, stället i sverige - sen pengarna för min del om jag hoppar på.

/AC

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Storlek 54 på dessa ställen passar väldigt bra på Dig som är: 185 lång och väger (torrvikt :D ) 72kg

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Låter intressant.Ställen ser bra ut oxå.Är det skydd vid armbågar,knän?Men skulle vilja prova innan köp!

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
jontemorrum skrev:
Låter intressant.Ställen ser bra ut oxå.Är det skydd vid armbågar,knän?Men skulle vilja prova innan köp!

Armbågar, axlar, handleder, knäskålar, rygg, kevlar på svanskotan och "safety stitching" runtom.

Till er i Malmö med omnejd: Jag har ett storlek 54 jag använder när jag kör minimoto (600an blev offer för lite bravader), går bra att eventuellt bara titta förbi och prova det. För att få en hum om det är "din" storlek 54 :tummenupp

Last edited:

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Jorrd skrev:
Storlek 54 på dessa ställen passar väldigt bra på Dig som är: 185 lång och väger (torrvikt :D ) 72kg

För att det stället ska passa måste jag ju bli va 13cm längre och gå upp i vikt ca 12 kg oxå.. hmm.. näää..
;)

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Okej, jag förstår att det finns problem med storlekar, misstro om säljarna och lite sånt där.
Framåt Sen Oktober-tidig November kommer jag ha tillräckligt kapital för att ta hem 10 stycken, dessa kommer då gå direkt ut på blocket.se och kommer ha samma pris jag angett tidigare i denna tråd -3000 SEK-. Säsongen för hojkörning är så gott som över och de som fortfarande är intresserade vid tidig vinter kan ju höra av sig då :tummenupp
Då kommer jag ju dessutom ha de hemma för provning, och risken att bli blåst är lika med badbollars IQ -noll.
:hej

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...