Freppa skrev:Hmmmm, det står att K1-K4 har 53,5mm, inte 50. Konstigt....
DreeTman skrev:Jo håller med. I Gilles anvisningar står det att 50mm ska passa.
DreeTman skrev:Det har rullat in en del mail samt betalningar nu. De som varken mailat eller betalt (vad jag kan se på kontot idag) är följande:
De jag saknar betalning från (Obs, bli inte oroliga om ni betalt men ändå är saknade, det kan ta några dagar):
Betalt, men inte skickat något mail med adress:
Övriga kan luta sig tillbaka och vänta.
mvh Calle.
DreeTman skrev:Fortfarande inte hört något alls ifrån:
Swedie
Nagster
Väntar betalning från Yellow.
Jag drar på kurs nu och kommer tillbaka på onsdag. De som inte har lämnat info samt betalt då lämnas utanför köpet, då jag inte kan vänta hur länge som helst med att beställa.
Beställningen går iväg onsdag eftermiddag / torsdag.
mvh Calle.
R1 racer skrev:Kommer inte in på E-racings hemsida : www.eracing.se
Är den tillfälligt död
tl1000larsson skrev:Antar att dom är beställda & så har du fått något prelemenert leveransdatum
DreeTman skrev:De ringde från Tyskland idag och berättade att de skickade dem idag, så jag har en aning om att jag kommer få sitta och packa paket i helgen.
mvh Calle.
Ps. Skulle någon vara intresserad av några mer prylar så skicka ett mail så drar jag med det i samma paket sen.
DreeTman skrev:De ringde från Tyskland idag och berättade att de skickade dem idag, så jag har en aning om att jag kommer få sitta och packa paket i helgen.
mvh Calle.
Ps. Skulle någon vara intresserad av några mer prylar så skicka ett mail så drar jag med det i samma paket sen.
Stoppa ner ett par fälgskydd i mitt paket också.DreeTman skrev:Ps. Skulle någon vara intresserad av några mer prylar så skicka ett mail så drar jag med det i samma paket sen.
tl1000larsson skrev:mail skickat
DreeTman skrev:Humm...
Mycket möjligt att det fortfarande klickar lite efter serverbytet, men skicka mailet igen är du snäll för det har inte kommit något.
tl1000larsson skrev:OK skickade det via din profil här på SH man ska skicka ett nytt via hemsidan nu
Mail skickat (på rätt sätt denna gång )
Uppdatera oss gärna när du vet merDreeTman skrev:Inlagt!
Hälften av prylarna kom i fredags, så jag packar det som går att skicka ut direkt på måndag.
Givetvis var det 50mm's cliponen som inte var med nu...
Men ska ringa dem på måndag och höra vad som sker.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|