GSXR Junior
RadicalRider
motardnisse skrev:Du menar väl den jag fått nu för det är knappast billiga grejer jag har i hemmet eller i bilen!
Har du nya batteri i? Det kanske e dålig kräm i batterierna
motardnisse skrev:Du menar väl den jag fått nu för det är knappast billiga grejer jag har i hemmet eller i bilen!
min funkar bra till 6-7m .... men det är mycket vicktigt att ha bra batterier ... alkaliska med myyycket kräääm är att föredra. Jag kör på uppladdningsaba med bra kräm funkar kanon. När det börjar brusa e batterierna dåliga på min.motardnisse skrev:Du menar väl den jag fått nu för det är knappast billiga grejer jag har i hemmet eller i bilen!
kan vara att där finns många stationer som sänder på närliggande frekvenser. i skåne är närmaste frekvens 107.0 och jag kör på 107.9 och det funkar kanonmotardnisse skrev:Japp nu har jag bytt batterier och det fungerar faktiskt riktigt bra, men vet ej om det beror på att jag bor i Tokholm att det är en massa andra störningar som gör att de brusar för jag kan har den i framsätet men längre ifrån så börjar det brusa!
Men men man kan inte begära för mkt med tanke på priset. Funger kanon för mina behov iallafall!
Tack för beställning Mr K!
Mr K skrev:Någon som e sugna på en beställning till? Snabbeställning iså fall....
Mr K skrev:Någon som e sugna på en beställning till? Snabbeställning iså fall....
senast fredagBoije skrev:Har några som verkade sugna när jag demonstrerade den i helgen. Hur länge har jag på mig att kolla?
Jag har en ny till salu för 195:- och då ingår batteri.Boije skrev:Har några som verkade sugna när jag demonstrerade den i helgen. Hur länge har jag på mig att kolla?
Den tar jag. Varför beställde du pucko? :kockoGSXR1100R skrev:Jag har en ny till salu för 195:- och då ingår batteri.
Du sa ju till migMr K skrev:Den tar jag. Varför beställde du pucko? :kocko
Mr K skrev:senast fredag
beställer hur som helst ....Boije skrev:Fint.
Hur många bör det vara för att du ska beställa?
kan man vara med att beställa fast man inte är rr körareMr K skrev:beställer hur som helst ....
jepp...Oxid skrev:kan man vara med att beställa fast man inte är rr körare
i så fall tar jag en!
/Mats
Mr K skrev:jepp...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |