gruppköp?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ravetrancer skrev:
Du är full med skit, jag har sagt det tidigare och jag gör det igen......oooops

Du gillar att snacka skit om andra det har vi märkt tidigare, precis som er sketna 16 modell som var hade avsevärt sämre kvalitet än 14 modellen tex.

Vad för reservdelar kan tänkas behövas till dessa minisar, en bult o mutter eller? Hjul? Det finns massa ställen som säljer detta och inte bara wmoto, och motorerna då kanske....

Motorn är en OEM Mitsubishi motor, så det är bara att leta upp nån som säljer Mitsu röjsågar etc.
Märkt tidigare?
Håll käft eller förklara dig din skit...
Finns PM också, bara så du vet.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kaZmur skrev:
Märkt tidigare?
Håll käft eller förklara dig din skit...
Finns PM också, bara så du vet.
nej då, det är du som är skiten killen, du är en jobbig jävel, en som snackar o baktalar alldeles för många personer på SH, du suger helt enkelt.
Bara för att du tar bort ett inlägg så innebär det inte att du inte menar det. Fattar inte ens att du får jobba på Wmoto!!!!!!!

Pm:a kan du göra bäst fan du vill din lille lort
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ravetrancer skrev:
nej då, det är du som är skiten killen, du är en jobbig jävel, en som snackar o baktalar alldeles för många personer på SH, du suger helt enkelt.
Bara för att du tar bort ett inlägg så innebär det inte att du inte menar det. Fattar inte ens att du får jobba på Wmoto!!!!!!!

Pm:a kan du göra bäst fan du vill din lille lort
Ge några exempel nu då, eller detta är bara ett exempel på din vanliga jävla smartass attityd?

För varje inlägg här på SH du kan hitta där jag baktalar någon så ska jag leta upp 5 stycken där leker wiseguy tror du är nåt.
 
Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kaZmur skrev:
Ge några exempel nu då, eller detta är bara ett exempel på din vanliga jävla smartass attityd?
behöver inte ge dig några exempel killen, jag till skillnad mot dig säger inget när nån ber mig om det tex. men du e ett äkta moppefucko enligt min mening.......du är bara för jobbig!!!! :hihi
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ravetrancer skrev:
behöver inte ge dig några exempel killen, jag till skillnad mot dig säger inget när nån ber mig om det tex. men du e ett äkta moppefucko enligt min mening.......du är bara för jobbig!!!! :hihi
Anklaga folk kan du göra men när det väl kommer till kritan då har du inga belägg för det du säger.

En ravetrancer-klassiker då med andra ord

P.S Vad jag tycker om dig ska jag nog hålla käft om
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kaZmur skrev:
Anklaga folk kan du göra men när det väl kommer till kritan då har du inga belägg för det du säger.

En ravetrancer-klassiker då med andra ord

P.S Vad jag tycker om dig ska jag nog hålla käft om
hahaha dåligt försök valpen, men men du lär dig säkert så småningom:D

Du suger helt enkelt
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ravetrancer skrev:
hahaha dåligt försök valpen, men men du lär dig säkert så småningom:D

Du suger helt enkelt
Lär mig vad? Vara nån jävla översittare som snackar skit? Spela överlägsen? Gå upp 170kg? Snacka skit om folk helt utan grund?

Isåfall. Ravetrancer. Vill du bli min läromästare?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kaZmur skrev:
Lär mig vad? Vara nån jävla översittare som snackar skit? Spela överlägsen? Gå upp 170kg? Snacka skit om folk helt utan grund?

Isåfall. Ravetrancer. Vill du bli min läromästare?
Vara översittare, det är du redan din fjant. Oooh, mina kilon var ju kul, kanske blir du min nästa stol då:) Jag snackar inte skit om dig utan grund, däremot så säger jag inte vad den grunden baseras på och från vem den kommer, vet bara att det är mer än 1 person:D
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ravetrancer skrev:
Vara översittare, det är du redan din fjant. Oooh, mina kilon var ju kul, kanske blir du min nästa stol då:) Jag snackar inte skit om dig utan grund, däremot så säger jag inte vad den grunden baseras på och från vem den kommer, vet bara att det är mer än 1 person:D
Ska man snacka en jävla massa dynga så får man fan ha några belägg för det. Annars kan man lika gärna hålla käft.

Hittar du ett enda inlägg från mig där jag baktalar någon eller hittar någon person som har träffat mig och tycker att jag är jobbig/otrevlig så ska jag gladeligen erkänna mig besegrad men tills dess så är du och kommer alltid enligt mig vara ett jävla fucko.

Sen kan du fortsätta bitcha här om du vill förvänta dig inget gensvar om du inte har något att bygga dina anklagelser på. Idiot!
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kaZmur skrev:
Ska man snacka en jävla massa dynga så får man fan ha några belägg för det. Annars kan man lika gärna hålla käft.

Hittar du ett enda inlägg från mig där jag baktalar någon eller hittar någon person som har träffat mig och tycker att jag är jobbig/otrevlig så ska jag gladeligen erkänna mig besegrad men tills dess så är du och kommer alltid enligt mig vara ett jävla fucko.

Sen kan du fortsätta bitcha här om du vill förvänta dig inget gensvar om du inte har något att bygga dina anklagelser på. Idiot!
jajaj vi kan ju börja med inlägget du raderade din lille valp....
Jag behöver inte säga nåt till dig, jag har belägg ändå, men kände för att spy lite på dig.......:)
Hahaha killen du är ju för mycket, hoppas du får sparken från Wmoto o du slipper vara deras äckliga ansikte utåt genom att snacka skit om andra....
 

jeppz_02

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Småland
Hoj
r6
Citat:
Inskickat av kaZmur
Ska man snacka en jävla massa dynga så får man fan ha några belägg för det. Annars kan man lika gärna hålla käft.

Hittar du ett enda inlägg från mig där jag baktalar någon eller hittar någon person som har träffat mig och tycker att jag är jobbig/otrevlig så ska jag gladeligen erkänna mig besegrad men tills dess så är du och kommer alltid enligt mig vara ett jävla fucko.

Sen kan du fortsätta bitcha här om du vill förvänta dig inget gensvar om du inte har något att bygga dina anklagelser på. Idiot!


jajaj vi kan ju börja med inlägget du raderade din lille valp....
Jag behöver inte säga nåt till dig, jag har belägg ändå, men kände för att spy lite på dig.......
Hahaha killen du är ju för mycket, hoppas du får sparken från Wmoto o du slipper vara deras äckliga ansikte utåt genom att snacka skit om andra....

Hur gamla är ni egentligen pojkar?
 

Coola Ola

Guest
Ravetrancer skrev:
Baserar du det bara utifrån din egna erfarenhet att Cuihan är mest seriös???
Vad innebär mindre seriös??? Är jag, wmoto, riskok, grukkop mm oseriösa då eller????

Ja, utifrån mina egna erfarenheter av attityd på forum osv. En seriös företagare ger sig inte in i sandlådediskussioner på allmänna forum t.ex. Har dock aldrig sagt att nån annan varit oseriös, bara att jag upplevt cuihan som mest seriösa. Men du kanske tog åt dig?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Coola Ola skrev:
Ja, utifrån mina egna erfarenheter av attityd på forum osv. En seriös företagare ger sig inte in i sandlådediskussioner på allmänna forum t.ex. Har dock aldrig sagt att nån annan varit oseriös, bara att jag upplevt cuihan som mest seriösa. Men du kanske tog åt dig?
JA när du uttrycker dig som du gör så, vad trodde du???? Jag är lika seriös som nån annan så jag förstår inte hur du kan uttala dig så.
Vad jag för för diskussioner på nätet har inget med mina affärer att göra, jag sköter mina affärer på ett seriöst sätt, så sluta döm hunden efter håren!!!!
Det du säger att är att andra är mindre seriösa, jag undrar hur du kan veta det? Du kan inte påstå det bara för att du handlat acv Sam, du måste ha handlat av nån annan för att kunna säga att denne är oseriös.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Stolten skrev:
Det märks definitivt, ni borde bli bannad båda 2...

Är det mig ni kommer spy massa galla över nu? :kocko
Får man inte försvara sig? :va
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top